Dünyada Müslüman Kıyımı Bu
Netflix Kıbrıs harekatını hedef aldı…
İsrail Batı Şeria’yı bombalıyor…
Bunlar şu anki haberler!
Kıbrıs’ta yıllarca katliam yapan, Kıbrıs Türk’ünü ikinci vatandaş gibi adadan kovmaya çalışan… Tıpkı Gazze’ye bomba yağdıran Yahudiler gibi zulüm yapılıyordu. Eğer Türk askeri oraya girmeseydi, o zamanki Gazze olurdu Kıbrıs.
Osmanlının son yıllarında Ermeniler her yerde elinde silahı dahi olmayan halka katliam yapıyordu. Osmanlı onları tecrit etti ve Osmanlı topraklarından uzaklaştırdı. Buna rağmen o günün gerçeklerinin aksine, Ermenilere Osmanlı zulüm yapmış gibi dünyaya lanse ettiler. Eğer ellerinden gelse bizleri anında linç eder bunlar.
Bosna’da yapılan katliam Gazze’den az mıydı…
Bulgaristan Türklerine yapılan zulüm Kıbrıs’a yapılandan beri miydi?
Zamane gençliği, z kuşağı yurt dışına gitmek için kavruluyor adeta. Sınırları yıkıyor, fırsatları değerlendiriyor ve gözünü oraya çeviriyorlar. Belki çok para veriyorlar, o bile kasıtlı. Her şeyin bir bedeli var, adeta farkına varmadan kendi ırkını ve tarihini unutturuyorlar. Kendi vatanına yabancı, o ülkenin hayranlığı içinde mahvoluyorlar.
Halam Hollanda’da yaşıyor. Onu ziyaret ettim. Konuştuk. Sanki kapalı bir cezaevinde, haftalık yiyecekleri bir pazar günü hazırlayıp, dışarıda para harcamayıp, o parayı biriktiren… Ben başkentte gidecektim. En küçük kuzen yirmi yaşına gelmiş bu başkentte gitmemiş… Evden kafamı çeviriyorum sağa sola bakıyorum, farklı ırktan kişiler. Kendimi orada yaşamadığım için şükür ettim. Şu an kazandığımdan kat kat para verseler böyle bir rezilliği yaşamam. Yaşlandıklarında malı mülkleri var ama onu yemeye zamanları da kalmıyor. Böyle bir yaşama özenen gençlere acıyorum. Hangi akıl onların aklını çalıyor, anlamıyorum.
Netflix’teki Famagus dizisinde Rumlar masum Türkler katliamcı gösteriliyor. Bunu yayınlayacaklarmış. Şiddetli bir şekilde kınıyorum. Sapıtılan gerçekler ve bu yaklaşım nasıl bir düşmanlıktır. Öyle bir güç var ki, Gazze’de katliam yapan Yahudilerin bunu yapmakta haklı oldukları mı gelecek yıllarda anlatılacak? Buna da şahit olmayan gelecek kuşaklar katliam yapan soykırım uygulayana Yahudilere mi kanacak… Aman Allah’ım…
Biz bu oynanan senaryoya karşı önlem almamız gerekmez mi? Türk milleti olarak Müslüman dünyası olarak artık bu aleni düşmanlığa karşı, haçlı zihniyetine karşı sağlam durmamız gerekli. Z Kuşağım, aklını başına devşir ve bu kandırılmaya karşı uyanık ol… Senin enerjin vatanım için gerekli… Sen eğer dik durursan, uyanık olursan, milletine sahip çıkarsan… Gelecek sizin, sizi kim bozabilir, vatanını yıkabilir. Artık bu düşmanlık aşikar olmuş. Yahudi’yi Müslümanlar desteklemiyor sonuçta. Müslümanlar üzerine kurgulanan oyun bu. Bir düşmanlık virüsü var ve bu yayılmadan tedbirini almalıyız.
Biz Türk’üz ve Müslümanız. Ecdadımıza karşı düşmanlık bize yapılan düşmanlıktır. Bunu bilip, ona göre güçlü olacak bütün yolları kanalize etmeliyiz. Değerlerimize sahip çıkalım ve dirilelim yeniden, inşallah.
Saffet Kuramaz, 31.08.2024, Ankara
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.