- 79 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Batı batmaz
Batı batmaz
Batı sabırlı...Osmanlı batıya doğru ilerlediğinde batı iç kavgalar içindeydi...Birlik oldu şimdi.ruslarla Türkler kavga ederse...ekmekleri yağlanır...
Batı hiç bir tarihde rusyaya bu denli düşman olmamıştı rusya rüklere muhtaç oldu.Azerbaycana muhtaç işte.Muhtaçlık zenginlik için
Rusya Osmanlı ile savaştı ama batı ile başa çıkamaz savaşsa da...Rusya kağıttan aslan...
Rusya türklerle iyi olmazsa yok olur...
Çin de Pakistanla iyi olmazsa yok olur...
Türklerin ve Müslümanların ayağa kalkma zamanı bu...
Çin dünyanın en büyük ekonomisine de sahib olsa Amerika ile başa çıkamaz...Amerika onu sınırlayacak kuşatacak...rusyayı da kusattı Amerika...
Dünyanın jandarması olan Amerika çine-rusa bir sınır çizmiş o sınırda almaya mahkum etmiştir...
Batı batmaz
Türkler-Müslümanlar batıya zarar verecek güce hiç ulaşamaz ancak rusla veya çinle iş birliği yapması gerek bu da riksli...yani Batı batmaz
Batı batmaz
Titanic batar batı batmaz...Sabırlı insanlar...bak rusla savaşmıyorlar vekalet savaşı yapıyorlar...
Batı insanı şartlara uyumlu insanlar...Batı batmaz
Kimyasal silah üretti...Osmanlıyı yıktı batı...nükler üretti japonyayı yıktı...yeni bir silah üretmedikçe saldırmayacaktır batı...ne rusa ne Türke ne de çine…
Matematiksel mantıkla hareket ediyorlar...Batı batmaz
Ahlaksızlık batırır der kutsal kitaplar ama batı ahlaksız değil ki...ahlaksızlar var ama söz sahibi olanlar ahlaklı kişiler...Batı batmaz
Batı batmaz
Devletlerin yıkılma sebeblerini incelersek "Batı batmaz"...deriz çünkü batı insanı sabırlı batı insanı kuralcı...
Osmanlı "bıldırcın eti bitince"yıkıldı zekata alışkın zayıf iradeli insanlardır Müslümanlar...sabırsızdır."İhlassızlığın "Yağlı ekmeğin"gidişi sonucu doğuracağını anlamadılar.teknolojiyi geliştirmediler hırssız insanlar yıkılır Yıkıldılar...Batı insanı hırslı...Batı batmaz
Batı batmaz
Türk devletlerinin gerileme süreci ile Türk Kültürünün kaybı arasında paralellik vardır.Darlıkla imtihan ihlaslısa yapılır.ilas gider"Bıldcın eti de sofralardan gider"sünnetullahır bu.Sabırsızlar hırssızlar ise ilk yıkılılanlar olur.Patetes-soğan için lahını terk eder hırsız insan.imamsız insan...hırs ilaha hırs olsn soğana-patetese hırs yıkıma sebebidr.Osmlı için.ümmet için...münafıkan fdaha dayanıksızdır miesi önceleyenler de...
Batı batmaz
Deneysel bir kültürü bozdu vahiyle Arab beyni...İslam zararlı din haline geldi tarihde de...işte Alp Tigin, 963 yılında Gazne Devletini kurmuştu. Gazne devleti, lisan olarak Farsçayı ve din olarak İslamı seçmişti. Uzun yaşayamadı. İslam devlet idaresinde kolaylaştırıcı etki sağlıyor. Ancak, vatandaşı bu dünya işlerinden uzaklaştırıyor. Hayal alemine gömüyor deney alemine asi bir afyonlu beyin oluşturdu İslam denilen İslam sanılan... o günkü tefsir ve tariktler mezhebler...ve öbür dünya için çalışıyor."dünyaahiretin tarlası"ilkeli değillerdi o tefsirler... Öbür dünya için çalışan insanlar, dini akaidin etkisinde kalıyor. Statükoya hapsoluyordu...
Batı batmaz
Selçuklular, Hazar Devletinin devamıdır. Hazar Devletini Yahudilik yıktı. Hazar Devletinde Subaşı (Ordu Komutanı) olan Selçuk Beyin Yahudi olduğu saklanıyor. Selçuk Bey ve ailesi, Yahudiliğin devleti yıktığını bildikleri için, yönetimde İslamı tercih ettiler. Başlarına belayı da aldılar. zekatçı-dilenci ruhlu insanlar rtar İslam rahmetinde oysa Rahmanın sol eli khhardr sağ eli latif...dilencileri hz Ömer gibi camiden kov ilahi rahmet sahibi isen eğer...1040 yılında kurulan Büyük Selçuklu uzun yaşayamadı. Tengrici Karahitaylılar tarafından 1141 Katvan Savaşı ile yıkıldı. Anadolu Selçuklu ise, uzun yaşadı...
"Osmanlıya" Allah "bıldırcın eti verdi"ticaret ylları geliri osmanlnın sğortas oldu.yeni yollar keşfedilince Osmalı yııldı.suuda a petrol verilmiş bitince ykılır...Tebliğciye latif esması ile muamele ediyor çünkü..."beu talib mahallesi şartları belirler sabrı.Günümüzd Gazzelilr de bu sabrı gösteremdi işte kan akıyor...Enfal/65. ayet bu sabrı önerir mensubuna...
Batı batmaz
Batı batmaz çünkü efal/65. ayetteki sabrı gösterece tek insan batı insanıdır...ümmet dlenc dlandırıcı oldu tımar kaldırıldığında Osmanlıda...mideci halk devlet sahibi olamz Allahın adaletine asilik bu...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.