- 104 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TekinsizMasallar
Kafalarındaki teyplerde bozuk çalan bu serseriler sağlam melodiler çıkartan asıl müzisyenlerin ezgilerini bir insan bükücü madde tiryakisi olarak kullanırlar. Yakaladıkları her şeyin sağaltımını yapıp onu yeni bir karanlık rüzgar için kelebek yaparlar. Tekin insanların zamanı geçti bu çağda tek tekinlik şüphenin tohumu kaldı kalplerde oda kalpleri olana. ’’Ticaret,bahis, haraç’’ bir temiz nefesin olabilmesi artık helali haram yapanların ağızlarından çıkan söze bakar kaldı oda vericeğin bir haysiyet parçasına değişiliyor. Göz hakkı desen kalmadı seninle görenler çoğaldı çünki senin baktığın gibi bakmalarını beklemek ve bunun için yalvarman en çok istedikleri şey. Şerbetini zehire çevirip senin şerbetini satanların ve müşteri bağlamak artık zamanın mafyasıdır. Sanki sen elleri kolları bağlı bir kan makinası seni alıcakları kan kadar besleyip orada kendine gelmen için bekletip geçmişindeki güzel anıları balık oltasına yem takmak için kullanan ve bu konudada gayet tutumlu davranan çete üyeleri hangi nöronların onların amacına hizmet ediceğinide çok iyi biliyor. Burada bilimin ve tıppın alternatifi geçiyor çünki insanoğlu zamanında doğrunun yerine alternatifi koydu. Sana önce karakterinden mi yoksa tavrından mı başlıcaklarını söyleyemem gizlediğin herşey onlar için bir veritabanı modülü. Ve bu verilerden doğrunun yerine konulucak alternatifi sağaltmanın tam olarak nasıl yapılıcağını iyi biliyorlar. İçeride hapis olanların kafalarını kaşıyacakları vakitleri çok mesai saatleri çok ağır. Eğer bu kadar ağır koşullar istemiyorsan biraz daha haysiyetinden vermen onlar için problem değil. Nasıl olsa etten kemikten olan insan ve cansız bir maddeden ibaret dünya düşüncesi onlar için bulunmaz bir propoganda. Ne olucakki değilmi ölmedikya boş koy gitsin giden sadece arzularımız,duygularımız, erdemlerimiz ve güzel bir güne merhaba ile bir ay ışığının altında huşu bulmak. bunlar olmasada olur değilmi ? Ama sanada kızamıyorum sonuçta ya istemeden ufak bir şaşkınlıkla girdin bu dünyaya yada şaşırmışın çırpınışına yetişmek için çekildin içeri. Artık oruç sadece ramazan gününde tutulmamalı o eski peygamber zamanındaydı bu zamanda oruçsuz geçiremezsin zamanını ve sadece şanslıysan iftar varktin gelir. Çok eskilerden beri içeride olanlar ise oruç düşüncesini kafalarından sileli çok oldu. Hikayenin devamı gelicek merak etme şimdilik sadece biraz daha acı var sonrası ne olucak zaman göstericek.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.