ATATÜRK VE BU GÜN
ATATÜRK VE BU GÜN
Atatürk ölmüş bir imparatorluğun toprakları üzerinde kurduğu cumhuriyetle yeniden canlandıran çağın en büyük insanı, eşsiz benzersiz lideri, ileri görüşe sahip devlet adamı vatanını ve milletini seven değerdir.
Bu gün içinde bulunduğumuz zamanda bu cumhuriyet yıkılarak yerine hayale dayalı sözde teokratik baskıcı tek adamlık faşizmine götüren bir rejim ikame edilmek istenmektedir. Şu iyi bilinmelidir ki; İslam geçinen ülkeler de ki benzeri devletlerde çapsız yöneticilerin elinde kalmış olanların geri kalmışlığı kültürsüzlüğü cehaleti ve insan katliamlarının yaşandığı yerlerdir.
Bizde olsun diğer İslam ülkelerin de ki manzara yönetimlerin ehline verilmeyişinin görevlilerin yönetim kadrolarının en büyük soyguncu rüşvetçi kamu malına tecavüz etmekten çekinmeyenlerin ahlaksızlığı tasvip edildiği suçsuzların içeri atıldığı suçlulara paye verildiği kırk haramilerin kol gezdiği soysuzların elinde oldukları görülüyor. Bu ve benzeri ülkelerde hurafe ve hikâyelere dayanan din söylemleri ile halklar uyutuluyor.
İblislerin bile bu gibi yöneticilerin yanında çaresiz kaldığı bir şeytani türediler hüküm sürüyor. İslam geçinen ülke halkları bu gidişata dur demedikçe hak ettikleri düzene asla kavuşamayacaklardır. Türkiye Cumhuriyeti halkı Türk milleti bu hak edişi Atatürk sayesin de bir asır önce elde etti.
Şimdi geri alınmak istenen bu özgürlükçü demokratik hakları asla bir daha elinden alınmasına müsaade etmeyecektir.
30.Ağustos 1922 de elde edilen zaferle taçlanan bu hak edilişin bayramını kutluyoruz. Kutlu olsun Ulusumuza.
NE MUTLU TÜKÜM DİYEN
Durmuş Karabağlı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.