- 93 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Domuz derisinden seccade yapan var mı
Domuz derisinden seccade yapan var mı
Harama sebeb olanlar da haramdır...İçki için üzüm eken de o üzümü nakleden de günahkar olur dedi fıkhımız.Fakirlik faize -hırsızlığa sebeb olur en iyisi zekat almaya sebeb olur...
Osmanlı Fatih zamanında değil 1800 lü yıllarda yani fakirleşince faize ehven-i şer "demiş ve faize mecbur kalmıştı...Osmanlı sana-i ve teknoloji üzerine eğitimli bir halka sahib olsaydı fakirleşmezdi...Faize de "ehven-i şer"demezdi…
Zina boşanmaların arttığı toplumlarda artış gösterir...fakirlikten evlenemeyen toplumlarda da...mantık denetecrübe sünnetullah bunu haykırıyor...
- Zinanın nedeni para mı?
- Türkiye’m neden zina arttı, nedeni para yüzünden mi veya nasipsizlik mi? Ya da başka nedenleri var mı?
- Zinadan uzak durmak için neler yapılabilir? diye soralım mantığa sünnetullaha deneye-tecrübeye hadislere-ayetlere...erdem ehline marifetullah ehline...
Evet .imtihan dünyasındayız darlık-bolluk Allahın hakkıdır.Osmanlı ticaret yolları kullanılmayınca fakirleşti devletin darlıkla imtihanı başladı."Faize haram diyen Osmanlı"ehven-i şer"demeye mahkum oldu.nasib olmaz faizin haramlığı üzere yaşamak müfside.gramın ortaya çıkar darlıkla imtihanda...
Osmanlıda za olmazd.olmaya başlad kıtlık olmazdı olmaya başladı."Ah ahir zaman"demeye başladı halk...
Evet...büyük günahlardan sayılan ve Kuran’da belirlenmiş beş had cezasının ikisinin zina ile alakalı olması, zinanın aile ve toplum sağlığı açısından ne kadar tehlikeli bir şey olduğunu gözler önüne sermeye yeter...
Evet...İmanımızı kalbimize tam yerleştirmeliyiz.İn şirkin günahın azalmasını en etken yoludur...sebebidir...ama iman herkeste de etkin değil veya etkinliği aynı değil.bari tvbeye sarılaım batıkça batmaylım...
Müslüman isek, elbette Allah’ın sözüne itibar ederiz .davaya da zarar vermeye başlarsa ünahtan kaçışlar ehven-i şer olurlar haramlığı yok our...Kimyasal bakış bunu söyler...nefsimiz ehven-i şer belirlmede ölçü alınmamalı ancak dava alınmalıdır."Nükler içinse"aramlrın kimyası değişir hz İbrahim için ateşin de kimyasınıdeğiştirmişti yüce Allah hzİbrahimin davası için dedilr siyonistle faize helal dediler.ama hzİbrahimin davası müslümanlarda var sadece...iması değişir haramlrın hz İbrahimin davası söz konusu olduğunda...
Evet...ihlaslı olursak inşallah Rabbimiz bize yardım edecektir.Topal sinele izim de Nemrudumu nemrutluk yok edilecetir...İbrahim ol...
Zina fakirli olan yerd öldürmeler deartar.hırsız gasp eder ve öldürür...sebeb-sonuç ilişksini gör haramlarla hayat cenem halini alır helallerlimnla cenet...dünyamızı cehenem etinz e müşriklr...de cihada nülre önem ver..nükler için her para helaldir...de.her ibdetten öceliklidir nüler saibi olma işi de...namazımız sıfırlaçarpılcaktır de nüler üretmezsek..de
Günahlarınanası içki sanma NÜKLERSİZLİĞİMİZ çünkü
Domuz derisinden seccade yapan var mı
Haramlardan kaçış derece derece...her haramdan sebeinde en çok uzaklşan ol...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.