- 159 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kerbelacılar...
Kerbelacılar...
Evet Emevi seviciler yani Ali düşmanları kerbelacıdırlar
Şeyhlere sallayanın paylaşımını gündeme taşıdım ben TARTIŞILSIN
Orman yangınlarıyla ilgili bir paylaşımı tartışalım mı konu edelim mi...bu yazımızda...
Orman yangınlarıyla ilgili sosyal medyada bir paylaşımı paylaştım ve Tartışmaya açtım paylaşım şu"Yangın bölgesine yağmur yağdıramayan hacı-hoca-şeyh Tarikat ve cemaatler kapatılsın...yerine yangın ekipmanı alınsın"
Çifte standartlılık var...terbiyesizlik var...bu paylaşımda
Bir yorumcu şunları yazmış:"Konser paralarına ekipman alsalarmis, o koltukda bosuna mı oturuyorlar."
Ve bir yorumcu da şunları yazmış...:"Dediklerin devlet kuruluşları değil,
Tek derdiniz İslam.alimleri ve medreseler,"
"Yağmuru tek Allah yağdırır ama dua emek tetbir bizden takdir Allahtandır…"Heykellerin var mı şeyhe çat.heykele çatma öyle mi bu adaletsizlik ve terbiyesizlik ben bu amaçla yaptım bu paylaşımı ve Türk dünyası bizden kopar şeyhlere savaş açmamalıyız.Erenlere sevgimizdir... türkü türke yaklaştıran.Arabı da türke yaklaştıran kadirilik_Nakşilik olmazsa olmazıdır birliğimizin mezhebimiz de...
Tarikatlerden rahatsız olanlar emevicidir...Emevi seviciler yani Ali düşmanları...Arab dünyası böyle bölündü ümmet böyle bölündü...Tefrikaya dur demeliyiz...heykelcilere de çat şeyhe çatmak kolay öylemi...Birliğimizi yaralamayalım.Kerbelalara dur demeliyiz artık.Türk olmak Osmanlı olmak birleştirici olmaktır yunanı ermeniyi bünyesinde taşıdı Osmanlı...tefrikaya dur demeliyiz.Erenlerimizi baş tacı kılmalıyız...
Niye rahatsız oluyorsunuz tarikatlerden "Kadızade isyanı var Osmanlı da "kerbeladır bu...ama Osmanlı önledi.emevi ruhu hortladı Osmanlıda da ...Şeyh edebalilerin kültürü anadolu beyliklrini kardeş yaptı İstanbul alındı...emevi kültürü Osmalya isyanlar kerbelalar taşıdı...şu sivas olayı da kerbeladır...emevi arab seviciler isyancıdır unutulmasın...Irak son otuz yılda otuz kerbela yaşadı...Saddam önlüyordu...
"Müminler Yalnız Elçilere İmrenir ve Onlar Gibi Olmak İsterler."(1/7)esmaya sünnetullaha deneye tecrübeye salih amellere secdeli herkesi örnek bil der bu ayet...emevilerden öğrenmeyeceğiz örnek kişileri...ölçümüz var: esmaya secdeli mi sünetullaha sebeb-sonuç kuralına deneye tecübeye secdeli mi salih amelere islamın beş şartına secdeli mi...secdeli ise ermiştir şeyhtir örnektir bize...
Hallac-ı mansur da kerbelacılarca emevi ruhlularca şehit edildi...Zahire bakar emevi kültürü...Lawrensleri sezemezler buyüzden..
Öterite boşluğu oluşunca veya güçlenince hz Hüseyinlere saldırır bu Kerbelacılar...