- 199 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Şirk çeşididir laiklik de...
Şirk çeşididir laiklik de...
İslam diye Arab beynine Arab şirkine Arab gafletine sarıldık tarihte...Türkçemizi unutturdular...Kur’an dilini öğretiyoruz size dediler...Dil Kur’an ile kutsal olmaz der deney-mantık...salih vicdan.Bir bakır küpe altın doldursan o küp altın olmuyor...veya toprak küpe...
Günümde de Fransız beynine Fransız şirkine laiklik dedik...sanki laiklik derece derece şirk derece derece değilmiş gibi...Dün Arab liakliğinden şirkinden bu gün de Fransız laikliğinden şirkinden kaçalım Laiklik iştişare ile gelişir...deney ile ilimleşir...ilahileşir yani çünkü ilim ilahidir...esma ilahi özlerdir...İnsan ilimle şirkten kurtulur...deneyle iştişare araştırma belgesellere önem verme ile şirkten kurtulur...
Hz Ademin iki oğlu vardı biri müşrikti biri günahkar...hz Adem ise tevbeliydi...Tevbelilere tevbesi kabul görenlere peygamber denilir sadece...9 yaşındaki kızla cima Şafi esmasına asiliktir...ama nikah esmalara asilik değil."beşik kerkme"bile bir antlaşmadır.esmalara asilik değil ki...suç değil yani.
Şeriat dediğimiz kanunlarımızda esmaya asilikler var...yani laiklik şirk kanunları da karışmış...hz Ali İMAMIMIZ ...dediler hz Ali muta nikahı mı yaptı şiada muta var...Hz Ali ömere düşmanmıydı şia düşman...hz Muaviyeye bile düşman değildi hz Ali...ama şia düşman.laiklik şirk halerinden tevbe etmeli şia...hz Aliyi imam tanıyorlarsa...Tevbesiz ilahi dinli olmak mümkün değil çünk...melekler gibi iradesis secdeli ol...esaya tevbeli ol...peygamber sünneti bu...sakal sarık tevbe olaak yeterli eğl...dediyunus Emremiz...
Şirk çeşididir laiklik de...
Şirksiz inanmak iradeliler için mümkün değil amatevbe mümkün.şeriat sandıklarımızdan tevbe edelim enflasyon varsa bir ülkede kul hakkı yeniliyor deektir...ev kirsını devlet beliriyor genelleyic irkanunl...her genelleme adaletsizliktir...mahkemeler mahkeme etmeli adam kiralamış ve kiraya vermiş...adam yaz tatili için kiralamış...bazı kiracılar sokağa atılmakla karşı karşıya...genellemek işte böyle yanlışlara kucak açar...Arab9 yaşındaki kızla cima etmiş...Kız koşarak gitmiş çünkü evlneceği kişiden başlık parsı alınmış...hile bu başlık parsı hilesi ile razı edilmiş kız tarafı...hile varsa adalet yoktur.Bir de yalan uydurula 9 yaında akıl-baliğ olunur...demişler...genelleme denye terstir...deney hakikattir hakka asilik bu...
Şirk çeşididir laiklik de...
Şirkiz yaşamak mümkün olsaydı tevbe olmazdı..tevbe edeim şia da ehl-i ünnet de ilahileşmek isiyosa tevbe etmeli esmay kuluğa esmaya secdeye.Allah gizli ama esma açık Allaha secde mümkün değil...kasdedilen esmaya ecdedir...şeriat esmaya secde kanunlrıdır...Kız kardeşlerimizi mürdk nüleri kmyasallı müşriker de bizi sömürdü...ve sömürüyor...ilahi adalet dünyda da biibulur ahirette de biz asi olmakla kndimizi kandırıyoruz. kız kardeşlerimizin miras hakkı burnumuzdan gelir...Ezmeyelin kız kardeşlerimizi...eşit pay demiyorum fazlapay diyorum çünkü anaya -babaya kızevltlar bakıyor..ayeti tahrif ettinz...deneyle ayet hakla esmayalasünnetulahlaayet çatışıyorsa tefsiriniz tahriftir...
Şirk çeşididir laiklik de...
Tevbeyemahkumuz şeytanda makum cehennemdeşeytan da tvbe edecek ama ödülsüz o tevbe...Lailik hzAdemden beri yakamızda...yeni sanmayın...havra ırkç.şiafars ırkçılığına köle kilise.."Oğul"inancına köle Kabe tevhid okuluydu hz İbrahi zaanında vehz Muhammed zamanında...esc-i Aksa da hz süleyman zamanında okuldu.Tevhid pervaneeri için ışıktı...Türk bayrağı yıldız ve ay dünya için insanlık için ama enflasyon varsa o ülkeden adalet kaçar...der deey ve hak...
YORUMLAR
ya hocam sizi yazın diye zorlayan mı var..
Afedersiniz son yirmi yıldır bu ülkede kazancın en güzel yolu dini istismar
eee öyle olunca da görgülü kuşlar gördüğünü işliyor
özür dilerim girizgah cümlem için hocam...
ya hoca efendi kul hakkı diye bi şey var değil mi
bırakın bütün safsataları sadece insan olmaya çalışın lütfen
zira bu alem de insan olamadıysanız hiç bir şey olAMAZSINIZ..
EN DERİN SAYGILARIMLA
Değerli yazar dost. Yazdığınız yazınızdan bir şey anlayamadım. Tüm bilgiler birbirine karışmış. Öncelikle laiklik denilen anlayışı bir güzel tarif etseydin daha iyi olurdu. Zira laiklik sizin sandığınız gibi Fransız kafasından Türkiye'ye geçen bir virüs değildir. Sultan Tuğrul Bey, Abbasi halifesi ile görüştükten sonra şunu söylemiştir. "Sen sadece din işlerinden sorumlu olacaksın. Yönetimin yani benim işime karışmayacaksın" Laiklik anlayışı Selçuklu'nun kabullendiği bir anlayıştır. Bir de Hz. Muaviye diye yazmışsınız. Bu zat, Bu ehli beytin katili nasıl oluyor da saygın bir kişiymiş gibi Hazret diyorsunuz. Enteresan!