- 102 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BU ÜLKE.
BU ÜLKE NASIL BU HALE GELDİ.
Bu güzelim ülkeyi bu duruma getiren her kimse ben ona hakkımı kesinlikle helal etmiyorum. Haram zıkkım olsun.
Şu ülkenin haline bir bakın derim. İnsanlar pazardan çürük çarık meyve sebze topluyor, kimi artık kilo ile değil tane ile alış veriş yapıyor. Kimisi askıda ekmeğe mahkûm edildi. En büyük banknotumuz ile bir kilo et alamıyoruz.
Hâlbuki şu güzelim ülkemize baktığımızda, dört mevsimi bir arada yaşanan bir ülke idik ve mutlu idik. Ayrıca, yedi bölgesinde her türlü tarım ve hayvancılık yapmaya müsait topraklar vardı, Yeraltı zenginlikleri bizi mutlu ediyordu.
Ne oldu bize, kim bu hale getirdi bizi.
Önceleri borçlu da olsak aç ve sefil değildik. Kendi kendimize yetiyorduk. Kurtuluş savaşında bile ordumuza hiçbir şey veremesek de bulgur ile karnını doyurabiliyorduk. Şimdi o bulguru bile bulamayan bir ülke olduk.
Tüm yiyecek içecek ve et ürünlerimiz ithal oldu.
Binlerce şehit vererek kurtardığımız o topraklar şimdi parsel parsel yabancılara satılıyor. Ülkenin satılmayan milli değeri, fabrikaları, kamu kurum ve kuruluşları, limanları, koyları, toprakları kalmadı, hepsi ama hepsi yabancı sermaye oldu.
Ülkede kaçakçılar, ülke çapında arananlar, mafya liderleri kol geziyor. Ülke bunların çatışmalarına sahne oluyor.
Büyük yolsuzluk yapanların itibar gördüğü ve ufak çapta hırsız ve soyguncuların hapse atıldığı bir ortamı yaşıyoruz. Küçük orta halli esnafın vergi borcu için adli işlem yapılırken büyük patronların vergi borcu siliniyor.
Alt mahkeme üst mahkemeyi dinlemiyor, adaletin yeri siyasete dönmüş, liyakatin yerini mülakat almış. Rüşvet alan diplomat olabiliyor, ülkenin saygın ve imparator(!) dediğimiz futbolcular ve önemli şahsiyetler(!) tefecilik yaparak vergi kaçırarak zengin oluyor.
Birde utanmadan çekinmeden ülkenin cumhurbaşkanına giderek biz tefecilik yaptık ve paramızı vermiyorlar diyerek arsızca ondan yardım isteyebiliyorsa, onları seyreden ve sessiz kalan bizlere yuh olsun ki yuh olsun derim.
Şimdi soruyorum size benim kaybolan yıllarımı kim geri verilecek, nasıl biz bu hale geldik inanamıyorum.
Bu vatanı kurtarmak için canını veren şehitlerinin torunları olan bizler bu duruma nasıl sessiz kalabiliyoruz. Anlayamıyorum.
Bir tarafta manda yoğurdu ile kestane balını karıştırıp gece yatarken yiyenlere karşı bir kuru ekmekle karnını doyurup “ Allaha şükür, bugün de karnım doydu “ diyenlere sesleniyorum;
Allaha şükür karnım tok değip bunlara Müslüman ne de olsa kuran okuyorlar camiye gidiyorlar diyerek oy verenlere sesleniyorum, size de hakkımı helal asla etmiyo
Eğer Müslümanlık sizin yaptıklarınızı emrediyorsa o zaman ben sizin Müslümanlığınızı sorgularım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.