- 123 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
GÜZEL İNSANLAR!
GÜZEL İNSANLAR!
Ben bu çağdan nefret ettim, etimle kemiğimle nefret ettim.( C. Zarifoğlu)
Yıllar yıllar önce ne de güzel söylemiş üstat Zarifoğlu. Sonuna kadar haklı… Ben de nefret ettim bu çağdan. Bu ciğeri peş para etmez insanlardan. Nasıl mı? Biraz ince düşündünüz mü, biraz iyi niyetli oldunuz mu hak vereceksiniz bana. Çünkü bu dünya yaşanması güç bir dünya… Hele ki insanları yok mu insanları! Ne ararsan var onlarda. Kendi menfaatleri için kendinden başka herkese zarar verir, canı yanan o oldu mu veryansın eder durur.
Hangi kötü özelliklerini sayayım ben size şimdi? Ne yok ki demeniz gerekecek. Fırsatçıdır, fesattır, fitnedir, üçkağıtçıdır, yalancıdır, dönektir, kötü kalplidir, iki yüzlüdür, satıcıdır. Menfaatleri için babasını bile satar bu insanoğlu. Çiğ süt emmiş ondan mıdır bilinmez ama şeytana pubucunu ters giydirecek kadar da kurnazdır. İnsanın insana ettiğini şeytan insana etmemiştir.
Pisliklerini yazmaktan kalem dahi hayâ eder, insan etmez. Çünkü ar damarı çatlamıştır. Gözünün içine baka baka yalan söyler, yemin billah eder. En önemlisi de dost gibi yaklaşır, seninle dertleşir ve hiç beklemediğin andan hançeri arkandan saplayıverir. Bu kadar da mı demeyin. Evet, bu kadar da… Hatta fazlası dahi var... Ben bu kadarını anlatabileceğim. Dileyen anlar, dileyen yaşar da anlar. Ama zamanla anlar.
O yüzden ki, insanlardan çekinir oldum ilişkilerimde. Her köşeden dost görünümlü düşmanlar, çıkarcı yamyamlar, Allah’ın adını anarak yalan söyleyen düzenbazlar çıkacak diye ödüm kopuyor. Geri durmak mümkün değil. Bizler de insanız. İşimiz, gücümüz insanla ama uyanık olun. Kanmayın hemen iki tatlı söze, bir güler yüze. Herkes sizin kadar masum ve saf değil. Benden söylemesi bu kadar… Öğrenirsiniz elbet bu hayatı ama kazı yiye yiye. O kazıkları da o bahsettiğimiz güzel insanlar(!) atacak merak etmeyin. Kalın sağlıcakla.
NECATİ DİLEK