- 94 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kötülükle -kötüyle kavga eden millet ol.
Kötülükle -kötüyle kavga eden millet ol.
Suriyelilerin hikayeleri mezhep kavgasının ,iç kavganın faturalarını görmemizi sağlasın.Akıllanalım.Kavgayla kavga eden millet ol.
Kötülükle...kavga eden millet ol.
Allahın veli kullarıyla kavga haramdır...Kavgaya zulme sebeb olan faiz haramdır RAHMAN esmasına asilik haram çünkü...Faizde de Rahmet varsa neden haram olsun ki.Rahmana kul olmak farzdır...
Allahın veli kullarıyla kavga haramdır...Bir kez gönül yıktınısa Bu kıldığın namaz değilAllah sevdiğimi sev der...
Kötülükle kavga eden millet ol.
Kürtaja evet diyenler kurbana hayır diyor.Rahmana kulluk farz ama çoşuk çocuk zeki olur etle beslenirse...der tıp...Kurbana hayır diyenlere acımasızsınız vicdansızsınız ...de.
Kur’an iki misli faize karşıdır.bu ayeti neden unutturuyoruz.Banka düşmanlığı yapan önce ayeti unutturma...
İçkide de rahmana asilik varsa şafiye asilik varsa haramdır.Esmaya asilik yoksa farzdır o eylem hal düşünce duygu...
Yılda bir kere et yiyenlere ulaştıralım Kurban etini...Hikmetsiz ibadet yoktur.hikmetini gör ve uy...Esmalara kul et kurbanı da etini de derisini de...
Evet...hakka kurban kestim diyen bir xihniyetin oluştuğu bir anlayıştan Rabbim bizi muhafaza etsin
Hac tarih öğrenmedir.hz Ademi hz İbrahimi ve milyonlarca güzel insanın ,ve o günkü toplumları tanırsan hac olur.Onların aşkına koşarsan hac olur...Kabede tavaf esmalara tavafsa tavaf olur.Arafat vakvesi dertlere çözüm kanun üretme toplantısı olursa tavaftır...Esmalara kulluk taşımayan eylemler haller düşünceler duygular özsüzdür ibadet sayma "O kıldığın namaz değil"de...yunus gibi namazı esmalara kulluk olmayanlara orucu zekatı akraba sevgisi esmalara kulluk olmayanlara...
Kavga eden millet ol.
Kavga eden millet ol.kötülükle
Dünya ne hale gelirdi ..."Kurban katliamdır" diyenler makamlara gelse İslam çözüm güzellik kulluk esmalara kulluktur...Değilse şehadetin islama değil mürtedliğedir...müşrikliğedir..her mezheb her tarikat ırkçılık gibi nefiscidir.kibircidir...esmayı ulular tarikatller sanmayın...73.fırkadan ol kavgayla kavga eden bir ümmet ol bu ümmet islamla esmaya kullukla kavgalı...
Kavga eden millet ol.
Diyanet bayatlamış bir mezhebi dayatıyor millete.dünya değişti.Kur’anın başka yorumu elzem artık...Luther lazım bu mezhebe de
Boşanmalarla kavga edin kötülüklerle kavga edin iyiliklerle kavga eder oldunuz ey ümmet...teknolojiye kul olurn ...ilimle kavga eder oldunuz muskalarda şifa arar oldunuz...ilimde teknolojide arayın dertlere çözümü ey arafatta toplananlar...kanun üretin arafatta ve o kanunlara tavaf edin kabede de...
Kanun üretin evdeki cumadaki toplantılarda da...altın günleri yapan kadınlar kanun üretin o altın günleriniz altın gün olsun istiyorsanız...ümmetin kadınları kötülükle kavganız olsun...Müslüman hanımlar! Eşlerinizin kıymetini bilin.
Müslüman hanımlar! TV’lerin, dizilerin, feminizmin, emperyalist kültürün, ahlakı bozuk arkadaş, akraba ve komşuların rüzgârına kapılıp eşlerinize saygısızca ve edep sınırlarını aşacak şekilde davranmayın. Çünkü Efendimiz (S.A.S.) buyuruyor ki: “Kocalarınıza olan davranışlarınıza dikkat edin. Çünkü onlar sizin cennetiniz veya cehenneminizdir. Eğer bir kadın kocasıyla tartışır ve ‘Ben senden ne hayır gördüm ki,’ derse, iyilikleri boşa gitmiş olur.” (Camiu’s-Sağir)
Müslüman hanımlar! Bu bozuk düzene, türlü ahlaksızlıklara ve tuzaklara rağmen her akşam harama bulaşmadan işlerinden evlerine gelen eşlerinizi karşılarken sanki Allah yolunda cihattan dönen bir mücahidi karşıladığınızı unutmayın! Çünkü Efendimiz (S.A.S.) buyuruyor ki: “Kim yaşlı anne-babasını geçindirmek için çalışırsa, o Allah yolundadır. Kim çoluk-çocuğunun rızkı için çalışırsa, o da Allah yolundadır. Kim kendi geçimini temin etmek için çalışırsa, o da Allah yolundadır. Kim helâl kazanç için yorgun ve bitkin olarak akşamlarsa günah¬ları bağışlanmış olarak akşamlamış olur.” (Camiu’s-Sağir)
Kavga eden millet ol.
Mezhepler ve tarikatler için bir LUTHER lazım çünkü vahiy sadece Kur’andır.Zararlı hale geldiğinde mezhepler reforme edilmeli İslam yani ilim deneyle aranmalıdır vahiy de deneylebulunuyor evliyaca...feylezoflarca bilim adamlarınca işte...
Kavga eden millet ol.
Ümmet vakıftır esmaya vakvetmiştir zamanını malını canını..."ölümlü dünya"demez yarıştdır esmaya kullukta...bezginik ilhi din olamaz...İslam devleti vakıftır.Her bakanlık bir vakıftır.Üretim ,ticaret,eğitim kişileri değil devleti zenginleştirir.Vakıf zenginleşir ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.