- 93 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye yüz yılı başladı
Türkiye yüz yılı başladı
Türkiye Yüzyılı vizyonunun gerçekleşmesine katkı sağlayacak Cumhuriyetimizin referans projeleri var artık
Amerika ile anlaşmak enehven iş oldu yüz yıldan beri ama İsraile de dur diyen bir ABD gerek artık katar suud mısırla biz olmalıyız
İran son 30 yılda büyük atak yaptı..en azından şia mezhebinin savunuculuğu ile yalnızlığından kurtuldu ama Türki cumhuriyetler bir gün Turkiye diyecektir...
İngiliz tarihçi Arnold şöyle diyor...Osmanlı durduruldu dev uyutuldu dev uyanırsa kimse durduramaz...
Osmanlı Beşiktaş Ortaköye cami-kilise-şinagog üçlüsünü sacayağı gibi kondurmuş...
Osmanlı yunanı ermeniyi kürdü-Arabı arnavudu çerkezi…"BİZ"yaptı...insanların cebi de gönlü de şekvada olmamış...
Cumhur başkanımız r.Tayyib Erdoğan"eski Türkiye dönemini tamamen kapatıyoruz" dedi...ne cebimizi razı edebildi ne gönlümüzü ne de gurururmuzu eski Türkiye devin uyumasıydı...dev uyandı...
Katarla hatta suud ve mısırla biriz.Suriyeden kovulması için ABDnin rusla da birlik olmalıyız...İsrail bize de ürmesin...demeliyiz...rotası ülküsü var artık Türkün ve Türkiyenin…
Hz Ali-ehl-ibeyt 12 imam İran ırkçılığına kul.Hz Muaviyecilik Arab ırkçılığına"OĞUL"inancı kiliseye kul.Havra siyonizme.Nefiscilik bunlar insanlığı kucaklayalım...
Ülke olarak çok ağır bir sınavdan geçiyoruz. Rabbim devlet millet olarak bu ağır sınavdan yüz akıyla
çıkmamızı nasip etsin.Uyuyan dev uyandı …
28 Şubat’Ta Tesettürlü öğrencileri almayan Manisa Celal Bayar Üniversitesine TESETTÜRLÜ Prof.Dr. Rana Kibar
Rektör olarak atandı...Kısasa kısas artık...
Sebeblere sarılacağız sebeplere kul olacağız...hz İbrahim ihlasıdır ülkümüz...evet...Mallarınızı zekatla koruyunuz, hastalarınızı sadaka ile tedavi ediniz, belaları da dua ile karşılayınız.”( Beyhaki, Şuabü’l-İman)diyen sesin yanındayız artık...İslam Nuh gemisi bize her tufanda...
Lafa gelince boykotu Devlet yapmalıdır diyenler, Devlet boykot yapınca da Vpn’den Instagram’a giriyorlar…İçimizde samancı da var bozuklar var ama sağlamlar yeter bize...
Zengezur açılınca Türk cumhuriyetleri dünyaya açılacak.Savunma sanayi-i ile türkiye zenginleşecek...Türk yüz yılı başladı artık
İnstagramı yola getirdik sıradakileri de getireceğiz...çünkü Türk yüz yılı başladı artık
Evet...Türk yüz yılı başladı artık...Zaman uyanma zamanı...Azarbaycan-Türkmenistan İranın engellemesiyle petrol-doğalgaz ile zengin olamadı.Mezheb bir ama cep ayrı ırk ayrı kaynak tutmuyor...o dostluk yalan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.