- 72 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ayetlerle-Hadislerle dinimizi bozdular...
Ayetlerle-Hadislerle dinimizi bozdular...
Dinliler de bozdu-dinsizler de dinliler gafletinden dinsizler kininden bozdu...horozu yemek isteyen tilkiden öğrendi din öğrendi horozumuz-tavuğumuz...Nefisliler ırkçılar dinimizi bozdular...
İslamı ayetle-hadisle bozdular.ölçü bozulur mu esmayı seç ölçü.deneyi belgeselleri seç ölçü esmaya kul vicdanı aklı seç ölçü...
Ayetle-hadisle inancı-ameli haramı-helali bozdular.vahyin deneye belgesellere dayananını seçin.Esmaya sünnetullaha da
İnançlar da ayetten-hadisten öğrenilecek şey değil ölçü esma.esma öğretisi ahiret olmasa adalet yarım kalıyor.der.esma ahiret der
Haram-helal ayetten-hadisten icmadan-kıyastan öğrenilecek şeyler değil.ölçü esma.Yaratılıştır.Domuz etinin kimyasında zararlı var
Önce ayeti-Hadisi bozdular ayet sınırlıdır esma bile sınırlıdır sadece samet sıfatı ve bir kaç sıfatı sınırsız Allahın ayet sınırsız mı olurmuş genellemeyi ayet hadis hakketmez şafi sıfatı bile hakketmez sen emek etmedin denildi eyyuba sebebe sarıl denildi ve şifa sonra nasib oldu Nuha gemi ssebeb oldu tufandan kurtuldu.hz İbrahim ateşe atıldı vadedilen topraklara sığınması emredildi korunması için çelik kubbe gerekli şimdiki İbrahimlerin ise...
Esmaya kul olan bir şeye haram deme faizi içkiyi haram eden kimyalarında ki olumsuzlardır.Sarhoşluk Allahı unutturur şer yani
Cihad farz diyor adam cihad da haramdır siyah-beyaz yaratmış yaradan.Nüklerliyle savaş haramdır.On kat üsü ile savaş da
Orucun şerri faydasından fazlaysa haramdır...Diyet hastası oruç tutarsa haramdır.Şafiye asiliktir bu.matematiksel mantıkla ölç...
Niyet bir çok haramı-helal helali de haram yapar...kısas da takiyye de...
Esmaya kul olan bir şeye haram deme.Namaz oruç savaş bir esmaya kulluğa zararlı diğerine faydalı.faydası fazla olana farz de.Şerri
Şaraba beyazlık-siyahlık vermiş Allah.Niyetle alakalıdır rengi.niyetin iyiyse şaraba haram deme.Esmaya kulluk görevi yapar şarab
Faize de beyazlık-siyahlık vermiş Allah.Kavgaya sebeb olacaksa siyahtır de rengi.Namusu koruyacksa beyazdır de rengi.Haram değil
Yunanın ermeninin yahudinin türke vefa borcu var...Beşiktaş/Ortaköy ruhu-kültürü dış ve iç siyasetimiz olmalı.Yunan-ermeni kürt arab türk dost olmalı.din mezheb farkıile"BİZ olalım"
Savunma sana-i bereketlenir.Petrolden de.bir çok madenden de...ÇİN-ABD gerginliği arttıkça berektli olacak bire yüz kazandırır
Muhammet Abbas HANİYEYE fatiha mı lanet mi okudu...Şehadetliler de çin-ruscu ABDci diye bölündülere..kardeşindir sanma.İrancı sunnileri Ömerci diye öldürür işte...Haniye suudun zenginleşme İsrailin genişleme planlarını bozdu.ÇİN işi HAMAS...kardeşimdir sanma...İrancı ömercisin-aliciyim diye öldürür oldu günümde de...Kimya değişti şehadetin kimyası değişti işte...
Suud zenginleşmesine engel diye hamasa düşman.Çin hamas dostudur.ABDyi frenlemek oyalamak için bu.Hamas çinin işi...şehadetlinin de beyazı-siyahı oluştu...günümde.
Şehadetin de siyahı-beyazı var işte...Katar-türkiye ABD yanlısı … evet Katar savunma sanay-i ile zenginleşmeli.türkiye de.savunma sanay-i ülkerin para harcayacağı bir yer artık.Petrolden berektli...beyaz şehadetlilerdendir katar ve türkiye ve Pakistan...ayrım var artık şehadetliler arasında da.
BATI haçlı göç aldığı için savaş istemez.rusya ise savaş ister çin ise savaş ister.Galib gelecek.Gazze çin-Suriye İranla-rus işi...her şehadetli dostun kardeşin değil...bir kaşık suda boğar fırsat verme her şehadetliye….haniye’İ bir kaşık suda öldürüldü şehadetliler göz yumdu bilerek...her şehadetliye güvenme...iki farklı şehaetli oluştu günümüzde çinci-ABDci...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.