- 94 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Haçlı ve Türkler…
Haçlı ve Türkler…
Çanakkale de yıkıcı darbeyi vurdu türke haçlı...Haçlı savaşları hep oldu...
Süriyeden bize saldıran Fransadır günümüzde...Kara bağda Türkiyeye saldıran da Fransadır...Libyada saldıran da Fransadır…
Tarihde ruslarla savaştırdı haçlı bizi -İranla da savaştırdı...Beylikler döneminde böldü beylikler birbiriylr savaştı...Haçlı hep savaştı bizimle...Kimyasal üretince de çanakkaleye geldi...Doğu Akdenize geldiği gibi bu gün...Aslında rusya için geldiler bu gün ama suriye sınırımızın da güvenliği bozulur o gemiler oradayken...
Haçlı rusla savaşsak yanımızda olur İranla savaşsak yanımızda olur...NATO da birlikteyiz işte ama rusya ile savaşır zayıf düşersek kendisi üzerimize çullanır aslında taktiktir NATO da bizi desteklemeleri...
Türkler rusyaya karşıdır yüz yıldan beri...ve natodadır hep...
Rusya türklerle kontrol altına alınsın istiyor haçlı güç...
Suriyede bir cephe açılar İranla savaşalım diye...
Azarbaycan Afganistan -Pakistan -Türkiye dörtlüsü rusyayı Akdenize indirmez doğu Akdenizde haçlı gemileri de var zaten ...bu gemileri İsrail davet etti...iyi bir antlaşma ...Rusyaya karşı -çine karşı haçlı ile birleşmiştir Siyonistler...Türklerin eli -kolu bağlıdır .suriye sınırımız hep tehlikelidir...Rusya da suriyede tehlike türke ABD de tehlike çin de tehlike 4.küresel gücüz çünkü...
Türkler haçlıyı teknoloji ile yenebilir ancak...Binlerce HANİYE şehit olsa bir arpa boyu davamız yol alamaz...
Çanakkalede Kimyasal yendi bizi şimdi de nükler yener ancak...Çelik kubbeler kurmalıyız teknoloji ile yani hendek kazmalıyız karnımıza açlıktan taş bağlasak bile hendek kazmaya devam...açlıktan daha öldürücüdür haçlı bizi...Müşrik dünya 4.gücü yutamamalıdır.
Haçlı ve türklerin tarihdeki hikayesi belli Peygamberimiz haçlının İranı yenmesini seçti...aynı seçimde olmalıyız…
Şartlar aynı çünkü.İran ırkçı çünkü.
Rusya ile ehven-i er ölçüsü ile ilişkimize denge vermeliyiz...Natoda haçlıyla "Biz olmakta"fayda var bize ancak 4.güç olamamamız yem olmamız isteniyor NATOya...
Eet...yem olmamız isteniyor NATOya...Yunan-ermeni kürt kışkırtılıyor yani...
YORUMLAR
:)))
aklının ertesi İran Şii çünkü,
ve sen sünni bir iktidar namzetiyken İrana laf etmeyip te israile mi laf edeceksin, haşa!
anlamadınız hala değil mi
yanımdaki orta okulda imam hatipe öğrenci bulamayınca rehber öğrenci gönderdiklerini
ve lakin , cık hacım !
yemiyor senin mütedeyyin dediğin aileler bile,
aç çünkü aç !!!