- 99 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İnsanlık öldü Katil kim
İnsanlık öldü Katil kim
İnsanlık öldü Allaha kulluk öldü katil ırkçılık nefiscilik…
Irkçılıkta sınır tanımaz oldular."Benim ibne mi kınama"der oldular...
Nefisciyiz"Bana ne dedik"kötülüğü elinizle dilinizle kalbinizle yok etmeye çalışındiyen rasulü dinleyen yok...
LGBT paris olimpyatlarında hz İsaya iftira ttı kilise sustu...niçin bu kilise..
Cami 200 yıldır suskun"Bana ne diyor"
Osmanlı bölgesine şeytanlığı sokmadı...bir kötülük görünce yanına kiliseyi de alabildi camiyi de yunanı da türkü de yanına alabildi...kötülükte birleşmeyen insanlar vardı o tarihde ...yunanın da türkün de içinde...günümde iyiler suskun kilise de artık susmayı seçti...
İnsanlık öldü Katil kim mi nefis ve ırkçılık
Ot gibiyiz tek başına...
Hayvanlar düşmanlarına karşı birlik olurlar...esfel-i safilinde ot derecesindeyiz yardımlaşmada...yanan ot ateşe zarar vermekten aciz...set olmaktan aciz ateş büyük...varlık bir beden gibi davranmıyor ...yanan yanıyor ama ateş yine de baki...
Esmaya kulluk bile nefis için...işte nükler bir kaç ailenin emrinde...para da bir kaç ailenin emrinde tekelinde teknoloji de...dinler de...medya da...okullar da...İnsanlık Kabe okulunda ama o da suskun...Mescid-i Aksa da insanlık esma okuludur ama suskun...
Arafat ve cuma namazları suskun...çözümler yasalar üretmeliydi Arafat toplantıları cuma toplantıları...mahalli dertler bile konuşulmuyor artık cuma namazı toplantılarında...toplanan paralar bile mahalline harcanmıyor...balya olur otlar kuruyunca...toplantılar balya hükmünde...özsüz oldu toplantılar...
İnsanlık öldü Katil kim...şirk...Allahı öncelemedik nefsimiz ırkımızı önceledik...ortak noktaları yok ettik...Adalet esma nefsimize kul ırkımıza kul...soy kırım yapılıyor işte...bir ırk için diğeri yok ediliyor...Kedi fareleri yok eder gibi...düşmanını her nefis yok ediyor işte...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.