- 104 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İslam vahiydir dediniz ama vahiy ne...deney-tecrübe öğretileri...
İslam vahiydir dediniz ama vahiy ne...deney-tecrübe öğretileri...
Peygamber gitmeyen beldelerde deneye-tecrübeye sarıl...iftira ediliyor peygambere 9 yaşındaki hz Aişe ile evlendi...deniliyor...yine deneye-tecrübeye sarılmalısn..vahiy deneyle kavgalıysa yine deneye sarıl...sünnetullah öğretir esma öğretir öçü kazandırır deney-tecrübe İştişre çünkü...
İslam ilimdir deneyle-tecrübeyle varılması mümkün bilgilerdir...
Peygamberler İslam ilmine cebrailin okutmaları ile erişirler...veliler ise deney-tecrübe ile...Nikah arab kültüründen alındı İslam deneye-tecrübeye asi olmayan bilgileri kucaklar çünkü.>İştişareden amaç da tecrübelilerin görüşlerini öncelemektir...başkalrının tecrübelerinden yararlanmak için Kur’an eski kavimlerin yaşayışlarını günah-sevablarını anlatır Kur’an Firavun-Karun-Musa kıssalarıyla ama masallarla değil.hz İbrahimi ateşin yakmamasını masal sanma...vehhab esmasının tecellisi böyledir masal yaşatır insana yani...
Her zekaya sahib ol ey müfessir ey hadis izahcısı...değilse euzusuzsun...ehil değilsin yani...
Biyoloji toprak"susuzum"der çatlamışsa.çmursa çürütürüm dermiştir.deney-tecrübe biyoloji ilmini artırır.İslam ilmini de
Tarihsel zeka ne mi?deney-tecrübe öğretir tarih değilse okumak için okudun.Coğrafya fiziksel zekayı geliştirir...değilse boş okuma
Fiziksel zeka nedir mi?Merdiveni tırmanmak zor inmek kolaydır.yer çekiminden dolayı.Asilik zor ve tehlikelidir.Evlilik-zina farkı...tevhid-şirk farkı nefsini ırkını önceleyen karşısında nefsini ırkını önceleyeni bulur işte Siyonist karşısında iran -suud...Osmanlı ruhunun karşısında secdelidir bütün ırklar havra da kilise de cami de...bütün dinler...
Ne mi Osmanlı ruhu...lgbt ye karşı olmaktır...insanın şerefini korumaktır...insan haklarıdır...insana hakketmediği GDO luları yedirmeyin diyen ciadcı ruh Osmanlıcılıktır...ermeniyi yunanı kürdü türkü arabı farsı bölgede savaştırmadan yaşatan ruh Osmanlıcılıktı...iinsanı kucaklıyan ruh o...özgürlük demokrasi siyonizme kul yollardır...parası olan millet vekili olur ancak...peygamber bile millet vekili seçilemez parası yoksa demokrasilerde...Hak güçsüzdür halk güçlüdür demokrasilerde...
Matematiksel zeka ne mi bir günlük arkadaşını az tanırsın on günlük arkadaşnı çok tanırsın .Bir deneyden on deney güçlüdür...
Kimyasal zeka ne mi...İnsan insanı tanır insan insanın aynası denilmiş.Allah en şerefli insanı kıldı.İnsanı bilen Rabbini bilir
Evet...ümmet bu zekalara asi oldu Kur’anı tahrif etti hz Muhammede iftara yaptı hz Aişeye de iftira yapıldı...iftiracı ümmet nüklerle eziliyorsa...şehadetin tevbenin bozulan şey olduğunu kabullen...namaz dediğin namaz değil dedi yunus inanmadın...evet...Bir nefeste okumanın meziyet sayılıp, bir ömür boyu anlamına ihanet edilen sureye ‘ Fatiha’ denir.Kur’ana ihanet eden ümmeti nüklerle ezen bu zaman şunu öğretiyor bize...deneye-tecrübeye asi din Parelel islamdır...İlim de İslam da değil o...
Her kes farkında bunun yalandan ümmet ümmet demeyin yok ümmet...nükler düşecek o ümmet sandığının başına oysa hz İbrahimi ateş yakmadı diyor Kur’an...Muhammed Abbas Haniye için FATİHA okuyor mu.ümmetin hali kardeşlik değil.nefis öncelikli kardeşlik değil
Beni cumaya çağıranlara itiraz ediyorum...haca çağıranlara da...Cuma kural üretme amaçlı değilse saman balyası olmak gibidir.özde kaynaşanlar kural üretmek için toplanmalı.Arafat da önemsiz
Ey ezan camiye çağırıyorsun ama sokak kirli...ehven- şer ...hep ehven-i şer mi olmalı seçimimiz...camilerin etrafı meyhane dolmuş...İşte Ortaköy...havra var kilise var cami var meyhaneler de var...ihanettir bu vahye...deneye istişareye...tahirihi öğretilere...tarihi öğreti sünnetullahtır.Esmaya ul olan hiçlikten kurtulur...hiçlik makam deme ey ehl-i tarik sapıksın sabır makamdır...esmada biz ol ey hiç olan..fakirlik makamdır da deme...sabır4 fakirlik makam yani esmadır makam ölçü...dini değer yani...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.