- 649 Okunma
- 8 Yorum
- 6 Beğeni
Tiksinti
Bedeni nedeni kanuna dayanarak enlendiriyorum. İki kişiyi bir yastıkta kollayın. İlk baklayı çıkaran sessizliğe vardı.
Sıkıntıdan bağlantıları eklemlendirip yürütmeliyim. Biir buzlanma belirtisini görmem için yan aktım, yalan detaylar sanata bulaşınca oturanlar dik kalkmadı, ağaçlar dengeleri ile ûnlenmedi çünkü dalları kuytusuna eğik, memlük atının bir sonraki neferi fersiz ve düzgün bir tutkalla yapıştı emirden gem’i.
Bazen delirmek için siliyorum parkları. Mahsus,
aklıma gelenleri ezdim, içinden incir çekirdeği bir uzatma kablosu çıktı.
Cehennemin ağzında birkaç sözcük kalmış, değerlenme umudu ile gargara yerine farfara kullandı, durumun konikligi yanacakları dünyadan tükürerek ve gücenerek çıkardı.
Basık çeşmi bülbül ayrılıyor sinemden, uçan kuvars yerine kristallenme sırası opalin opak çorabında.
Büyük güna ah işledim affet Yarabbi,
Büyük günah işledin affet onu Yarabbi
Yanan bedene su, sonra buz, en sonra şefkat nesil et Yarabbi.
Kollarına baktı en son, ahhhhhhhh.
Kolu kısa, bacağı kısa, beli düşük güneşte küçülmüş dik yönde basılmış, bekliyor bilmem neyi, adam güdük, kadın konuşkan. O nedenle uzamış, uzun kadın uzak adama, uzun adam geldi, fevkalede incir tadı yayıldı, tiksinmezdim, tiksindim.
YORUMLAR
"İki kişiyi bir yastıkta kollayın." Bravo çoooook zekice👏👏 Yazının içinden cımbızla çekip çıkardığım ve şansıma üst katta ikãmet eden, saç sakal karışık ikinci z.ümrenin, dilden sürçen hatırı sayılır bi kısmı...
ama bazı cümleleri falakaya yatırıp pestilini çıkardığın için yazıyı bir değil, birkaç kez laboratuvara sedyeyle götürüp analiz yapmamız gerekebilir:)
neyse ki kalbi hãlã atıyor Parlain.
sana yazdığım bu yorumları, bi gün toparlayıp "sedyeyi getirin Parlain geldi!" adı altında yazarsam hiç şaşırma, demedi deme dememek için benden giden günahım olsun:)
Gule tarafından 7.8.2024 15:45:32 zamanında düzenlenmiştir.
Parlain m
Analiz etmek isteyenler için pek çok tersine mühendislik imkanı var, baştan söyliyim sedyede ben varım. Daima öyledi, yazanın kaderi budur, yorum öykü fark etmez, büyük bir yıkıcı faaliyet.
Hepimize geçmiş olsun.
Gule
Yazmak üç aşağı beş yukarı böyledir. Yazarların kaderinde hep acı çekmek vardır. Boğazına takılan acısını kanlı balgam gibi söküp atar ve biraz rahatlar. Duvara mı çarptı, taşa mı geldi, birinin yüzüne mi? Bunun pek de bi önemi yoktur. Kalple söz arasında ince bir çizgisi vardır. Dilin kemiği olmayınca insan bazen lafına da söz geçiremiyor. Kendime de kızıyorum bazen, acaba diyorum o ince çizgiyi geçtim ve kalbini kırdım mı?
Umarım kırmamışımdır Parlain.
Sevgiyle...
Parlain m
Sevgilerimle Deniz.
Den(iz)
Eyvallah!
ressam12
çek bi şarkı ablana ))))))))))))
ressam12
ilk çay ressamdan )
Parlain m
https://youtube.com/watch?v=tVWOBcG62HY
Parlain m
ressam12
nasıl iyi oldu ablaların ) müziği
anam gürcü ) kanımda bir hüzünlü raks
Parlain m
Akşama kadar Rosalia, Kafkas, Gürcü çalalım, gün ümüz enlensin. Gürcüler pek hoş olur.
ressam12
günün iyi ola ) uğurlu ola
Parlain m
ressam12
ondan sevdim pek )