- 109 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Yaşamak bu değil Mehmet
Yaşamak bu değil Mehmet!
Aç gözünü biraz kurban
Aç ta, sen soğan bulamazken bal yutanları gör biraz!
Bana ne, benim miyadım dolmuş deme ulan kırık…
Sen yok olduktan sonra çocukların ve torunların kalacak.
Onlarda sen gibi devam etsinler ister misin?
Hayır dediğini duyar gibiyim.
O zaman hemen başla benimle birlikte ‘’yaşamak bu değil Mehmet’’ türküsünü söylemeye.
Söyle ki; seni örnek alarak geleceklerine yön versin gençlerin.
Korkma!
Çok şey istemiyorum senden
Boş yere feleği suçlamayı bırakıp neden bu haldeyim diye sor kendine.
Hislerine tercüman olamam ama inandığın yer hakkına yemin ederim ki; her sorduğunda farklı farklı sonuçlar çıkacaktır karşına.
Mesela yerin altıyla yerin üstünde yaşamanın ne olduğunun farkına varacaksın.
Karnımı doyurur mu bunu bilmek?
Sen ve senin gibilerin en büyük hatası budur işte Mehmet!
Koca bir ömrü bu anlayışla heba ediyor sonra da sizi basamak olarak kullanıp kendi imparatorluğunu ilan edenlerin pençesine düşüp gıjlıyorsunuz.
Bunu lütfen yapmayın…
Ve aklınızı başınıza alıp görün artık, konuşması gerekenlerin susunca davar otarması gerekenlerin sizlerin sayesinde nasıl zevki sefada yaşadıklarını.
Sana bir dost tavsiyesi olsun benden, adına yaşam denilen şey çektiğin eziyetten değil, gözlerinin içindeki ferden belli olur Mehmedim!
Tatlı aşını acıya çevirmek isteyenlere fırsat verdikçe sen, ter dökerek elde ettiğin her emeği elinden alacak seni yokluğa kendilerini de varlığa sürecekler.
Buraya kadar okuduysan eğer, diyezem kızını çağır sana bir kahve yapmasını söyle.
Sonra el at kulağa (emremi çu me her nedi) ömrüm gitti bir hayır göremedim ile başlayıp yaşamak bu değil diyerek kendini Lüx bir mekânda sonsuzluğa doğru kafa çekerken hayal et.
Sonra tatilde olduğunu yaşamasını bilenler gibi, daha doğrusu senin olanı elinden alarak kendisine güzel bir dünya sana da kerpiç damlarda sefaleti layık görenlerin gittiği otellerin birinde neler yapmak istediğine bak.
Aradaki farkı görünce dinden imandan çıkacağı zannetmeden beni ara ve Allah için doğruları söyleyerek Hace ile Cumoyu verip onlar gibi bir mandal almak istediğini saklamadan söyle!
İşi kısmete bırakma cano.
Kısmet dedikçe sen İsmet’ten kurtulamayacaksın diyor gözlerinden öpüyorum.
Kal sağlıcakla, yaşamak bu değil Mehmet türküsünü dilinden düşürmeden Gakgom!
Not: Karın doyurmayı yaşamak sayanlara da söyle ve aktar yazdıklarımı Mehmet!