- 118 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Tarlayı yağmura göre çevirenler
Tarlayı yağmura göre çevirenlere üzüldüğüm kadar hiçbir şeye üzülmem ben Rahmi dayı...
Birazda olsa kalibresi olmalı kaburgası ve omurgası, adı insan olanın değil mi?
Menfaat için daldan dala zıplamanın gereği var mıdır?
Bence yoktur Rahmi dayı...
Ama günümüz içten atmalılarında bu durum gayet normal hale gelmiş Utanmadan, Sıkılmadan ve Haya etmeden cesursa renk değiştirebiliyorlar. Hem de Bukalemun gibi!
Sana ne bundan?
Nasıl bana ne Rahmi dayı, nasıl bana ne?
Bu konuda derdi ki rahmetli babam bana:
’’HİÇ KİMSEYE YAPMA! AMA ÖZELLİKLE EKMEK VERDİĞİN VE EKMEK YEDİĞİN İNSANIN NAMUSUNA YAN GÖZLE BAKMA İHANETTE ETME OĞLUM!’’
Tuttum mu onun bu sözünü ben?
Allah’ıma şükürler olsun bir çok konuda olduğu gibi bu konuda da başımı öne eğdirip çocuklarımı utandıracak en ufak bir hadsizliğim olmamıştır.
Allah’ın izniyle ölene kadar da hiç kimse bu konuda tek laf edemez benim için.
Bir tas suyunu dahi içtiğim insanları herzaman için yad etmiş onlar için güzel şeyler düşünerek hak ettikleri şekilde meht eylemişimdir.
Bu yaşıma kadar bir tane bile olsa dostunu madde için satmayan birisi olarak herkesin de böyle olmasını isterim.
Ama bakıyorum ki; Zaman bizim zamanımızda bize öğretilen zaman değil.
İnsanlar maddeye ram oldukları için birlikte yol yürüdüğü dostunu da satabiliyor yeri geldiğinde öz akrabasını da, makam, mevki ve para için.
Söyleyin arkadaşlara yapmasınlar böyle.
Makam, mevki ve para gelip geçer birgün.
Ama güzel bir dostluk, arkadaşlık ve akrabalık asla ele geçmez.
Ve bahsettiğim bu değerlerin kırılması durumunda onarımı da mümkün değildir.
Bu yüzden diyorum samimi ve dürüst olun biraz
Birlikte çay karıştırıp birlikte anınız olan insanları üzmeyin diye...
Değmez, Vallahi değmez.
’’Taş yerinde ağırdır’’ sözüyle hareket ederek kimseyi satmayın birkere bile olsa tanışıp dost ve can bildiklerinizden.
Biliyorum, ben ne dersem diyeyim nefsini koltuğunun altına almış yüzü hedik suyuyla yıkanan insanlara boştur.
Çünkü onlar için menfaatleri Rab’lerinden dahi üstündür.
O kadar da değil demeyin canlar.
Bahsettiğim bu tip insanlar yemek için dost oldukları için ömür boyu küs kalmayı göze alan tiplerdir.
Bunlar için daha çok para ve daha ileri makam demek dünyanın en değerli varlığı demektir.
Ana babalarını da kurban ederler bu uğurda dünya tatlısı evlatlarını da valla.
Hiç acımaz tek çırpıda satarlar gider, düne kadar karşısında ceket ilikleyip abe abe diye hitap edip günümüzde de kendisine başka ağabeyler bulan ZIRTOLAR!!!
Allah’ım kimseyi bu duruma düşürmesin düşenleri de tez zamanda kurtarsın inşallah diyor dostlarını satmayan ve onlara ihanet etmeyen herkese saygılar sevgiler sunuyor hayırlı sabahlar diliyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.