- 344 Okunma
- 3 Yorum
- 9 Beğeni
Gürültü
Geldiğim yeri hatırlıyorum. Sarı ışığın gücü altında duvardaki kabartma desenleri varlığımı planlardan, zamandan, bağlardan koparmıştı. Bahsedilmeyen konuşmalar içinden ve içtendi. Düşünce borçlanması yoktu, sessizlik gürültünün değmediğince genişler ardından küçülürdü. Bu öyle hızlıdır olurdu ki değişimini anlamak için nefesin yalnızca baldan konuştuğu bir noktaya gelinirdi.
Mümkünlüğün bolluğu sadeleşmeli, örneğin bir hırsızı bilmek eşyanın zulmünü kabul etmekle başlar.
Gidene, ağlayan dağlanan kor körüklü otobüs hazırdı.
Bazıları anlıyor, bazıları bazik.
Siyam kedisi Kalantor
Dediğim dedik
Konusuz bir sahip
Rahatsız roman
Zong zong zong
Çarpıldım. Hevesliydim almağa acımı. Tutkunsan tutarlar. Ben dedim ya almaz, sen söyle ne olacak onumuz?
Dokuz kaldık demişti..
Akbabanın bile kemiklere saygısı var
Kendine bakmıyordu pek
Acın önden gidiyorsa bakma yürüyüşüne
Ensene bir yumruk yersin
Millete ya eğlence ya acını vereceksin
Geldiğim yeri bazen hatırlamıyorum.
YORUMLAR
ressam12
evet evet evet
Girizgãhı hangi cümle ile yapsamı ya da duyguyu en güzel nerden yakalayıp konuşmam gerektiğini düşündürerek, beni muallakta bırakıp, yorumumu yokuşa süren, çetin cevizsin Parlain.
"Düşünce borçlanması" harika bir deyim önce onu söylim sonra "Akbabanın bile kemiklere saygısı var." demişsin evet çok doğru, ruhunu teslim etmeden bando ekibi misali saygı duruşuyla başında papaz gibi bekliyorlar ve bu hareketleri ince bir davranış bence...
Enseye gelince aklımda kalan güzel bir replik var ve diyo ki:
"Kadının ensesini yüzünden fazla gördün." ya da adamın mıydı tam emin değilim ama acayip dokunmuştu bu cümle bana, içimi cızbız etmişti.
Yazında da böyle ince ince kopan ve dokunan gürültüler var.
Parlain m
Tuz buz eden şeylerde bir gün daha olanca kasvetiyle uğurlanırken Gule, el sallama görevi bazı masumlara düşüyor.
Dünyada sayısız ensenin sahibi yüzüne sahiden bakılmadan göçüp gidiyor. Bana da çok söz dokunur oldu.
Bazen yorum yazıyı başka bir yere taşıyor, Gule yıldızlar çok mu uzak sence?
Gule
Gece işe giderken bi tanesi var ki beni takip ediyor sanki, direksiyonu nereye kırarsam kırim tepemde...bazen yere indi inecek, öyle yakın...mesafeleri uzağa ve yakına indirgemek bizimle alãkalı bi durum sanırım. nasıl bakarsan öyle görünüyorlar galiba.
Parlain m
İyi geceler.