- 196 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
HACI ŞEYTANLAR ÇETESİ
MAZİYE YOLCULUKLAR – 279
Tanrım! Sen büyüksün: Yenilmiş kul hakkını ne Mekke, ne tekke, ne de kafaları tenekeler temizleyebilir.
Tanrım! Sen büyüksün: Hepimizin yüreğinin içinde güzellik mi var, çirkeflik mi var, en iyi sen iyi bilirsin.
Tanrım! Sen büyüksün: Sen kimin yalan üretim merkezi olduğunu çok iyi görüyorsun.
Tanrım! Sen büyüksün: iftira atma şampiyonlarını sakal da bıraksa, tekke de taksa seni kandıramayacaklarını biliyorum.
Tanrım! Sen büyüksün: Kimin kul hakkını ekmek peynir gibi yediğini, İŞTAHLA ZIKKIMLADIĞINI kör olmayanlara gösteriyorsun.
Tanrım! Sen büyüksün: Kimin kalpten sana inandığını, kimin senin adını, kitabını kullanarak milleti kandıran HACI ŞEYTAN olduğunu sen hepimizden daha iyi bilirsin.
Tanrım! Sen büyüksün: Kimin 17 yaşındaki bir çocuğa “yeğenim hele dükkâna kadar gel” diyerek çağırdığını, saf saf giden o çocuğa silah çektiğini, sonra savcıya gidip dükkânımı basıp bana silah çekti diye iftira attığını, çocuğun o yaşta silahı bile olmadığını, silah kullanma eğitimi almadığını sen iyi bilirsin. Yak Tanrım! Cehennem ateşinde cayır cayır yak! Küllerini o 17 yaşındaki çocuğa gönder, Hacı Şeytanların külleri diye bağıra çağıra savursun.
Tanrım! Sen büyüksün: Kâhta’nın çarşısının ortasına, on dükkân olacak büyük arsasını, bütün masrafını bağ, dükkân, eşinin altınlarını satıp anahtar teslimi Camii yapan Mustafa Cantekin’i iyi tanırsın. Çoğu malzemeyi kamyonlarla Malatya’dan getirdiğini ben de gördüm, sen de gördün. Sen her şeyi görürsün.
Tanrım! Sen büyüksün: Çeşmesiz Ulu Caminin önüne; Eski Çarşıda Manav Örfinin evinin önünden (çarşının en üst tarafı) Ulu Camiye kadar (eski çarşının en alt tarafı) kuyu kazdırarak, kuyuları tünellerle birbirine bağlatan ve on dört gözünde su akan çeşmeyi yapan Demirci Mustafa Cantekin’i sen bilirsin.
Tanrım! Sen büyüksün: Çeşmenin mühendisi olarak Bedir C.’ın ayağını kırdığı, Kâhta’da kimsesi olmadığı için kırık ayakla camiye bırakılan Ali Çap olduğunu bilirsin.
Tanrım! Sen büyüksün: Kırık ayakla camide inleyen Ali Çap’ı cami cemaatinden kimse eve götürmeyince, İnsanlık ölmüş mü deyip evine götürüp kırk gün altını temizleyenin kim olduğunu bilirsin: Mustafa Cantekin.
Tanrım! Sen büyüksün: Elinde kuran düşürmeyen, beş vakit namazını kaçırmayan, her yıl üç ay on gün oruç tutan dört dörtlük bir insan olan Mustafa Cantekin’i Kâhtalılar iyi tanır. Sen de iyi tanırsın Allah’ım!
Tanrım! Sen büyüksün: Yirmi bir yaşında üniversite öğrencisi Mehmet Cantekin, hemşerisini dövenlerden arkadaşları ile birlikte hesap sormak için gittiğinde, uzun namlulu silahlarla çoğu Adıyamanlı ve Malatyalı on dört kişi ile birlikte yaralandığına, Mehmet Cantekin’in vefat ettiğine tanıksın. Acılı anne, baba ve kardeşlerinin yüreklerinin alevini sen de gördün Tanrım.
Tanrım! Sen büyüksün: Mehmet Cantekin’in vefat haberi Kâhta’da duyulur duyulmaz HACI ŞEYTANLAR ÇETESİ kendi aralarında toplantı yapmış, bilirsin. Karar almışlar: Hiçbir imam Mehmet Cantekin’in namazını kılmayacak.
Tanrım! Sen büyüksün: HACI ŞEYTANLAR ÇETESİ imamlarla da toplantı yapmış: Mehmet Cantekin’in cenaze namazı kılınmayacak. Kılan imam sürgünü, görevden alınmayı göze alacak. Siyasiler bizim emrimizde bilirsiniz.
Tanrım! Sen büyüksün: Mehmet Cantekin’in cenazesi Kâhta’ya getirilince binlerce kişi Kâhta’nın girişinde karşıladı. Fakir - zengin, kadın – erkek çoluk – çocuk gözyaşları ile karşıladı. Tanrım hepsine binlerce kez teşekkür ederim. Tanrım insanlar ikiye ayrılır: İyiler-kötüler. Kimse kimseyi kandırmasın.
Ulu Caminin önünde cenaze namazını kılacak imam arandı. İçkiden ölen, müthiş kumara düşkün kişinin cenazesi iki gün Ulu Caminin içinde etrafında onlarca imam 48 saat kuran okudu.
Tanrım! Sen büyüksün: HACI ŞEYTANLAR ÇETESİ ve emrini dinleyen imamlar para için 48 saat o zenginin etrafında kasabın önünde kemiklerin etrafından dönen köpekler gibi dönerken, 2ı yaşında Mehmet Cantekin’in babasından o büyük paraları alamayacakları için mi cenaze namazı kılmadılar. Tanrım sen daha iyi bilirsin. Benim bu insan artıklarına hakkımı helal etmeyeceğini sen iyi bilirsin. Senden dileğim güzel Tanrım; HACI ŞEYTANLAR ÇETESİ ve emrini dinleyen imamları Yak Tanrım! Cehennem ateşinde cayır cayır yak!
Tanrım! Sen büyüksün: Güzel yürekli yiğit insan Kejoğlu ABDULKADİR AYDIN; Ulu Caminin önünde komşusu, sınıf arkadaşı ve ev arkadaşı MEHMET CANTEKİN’İN cenaze namazını engelleyen HACI ŞEYTANLAR ÇETESİ ve emrini dinleyen imamları yerin dibine sokup çıkardı. Rezil etti. Kalabalığın içinde emekli bir imam geldi, cenaze namazını kıldırdı. Sen tanıksın. Şerefsizlerin, namussuzların, kul hakkı yiyen hırsızların yaptıklarına tanıksın Tanrım!
Tanrım! Sen büyüksün: HACI ŞEYTANLAR ÇETESİ ve emrini dinleyen imamların cenaze namazlarına katılmayı bana nasip et Tanrım.
Bunların cenaze namazı kılınırken imam sorarsa:
- Nasıl bilirdiniz?
Avazım çıktığı kadar bağıracağım:
- Fitne! Fesat! Yalancı! İftiracı! Çıkarcı! Yalaka! Dedikoducu!
İmam sorarsa:
- Hakkınızı helal ediyor musunuz?
- Zehir zıkkım olsun! Zebaniler fitil fitil burnundan getirsin!
Tanrım! Sen büyüksün: Sana yalvarıyorum! Senden dileğim güzel Tanrım; HACI ŞEYTANLAR ÇETESİ ve emrini dinleyen imamları Yak Tanrım! Cehennem ateşinde cayır cayır yak!
Külünü Nemruttan savur!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.