- 136 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
KENAN IŞIK DA ÖLDÜ
Kenan Işık da Öldü
Bir Kenan Işık geçti bu dünyadan. Işığıyla şöyle bir aydınlattı dünyamızı. Öyle insanlar var ki hayatta, hiç görmeseniz, oturup konuşmasınız dahi ona karşı bir sevgi besliyorsunuz. Yakinen tanıdığız biri gibi oluyor öyleleri. Onların varlığı da yokluğu etkiliyor sizi. Kenan Işık da öyleydi benim için.
Çocukluğumdan beri sıkı takip ederdim kendisini. Davudi sesiyle okuduğu şiirler, oynadığı film ve diziler, tiyatrolar ve en önemlisi milyonları kendine hayran bırakan sunumuyla ‘’Kim 500 Milyar İster’’ adlı yarışmayla tanıdım ve etkilendim ondan. Özellikle etkili sunumu ve beyefendi kişiliğiyle kişiliğimin şekillenmesine katkıda bulundu. Tek kelimeyle her zaman etkilendim ondan. Düzgün Türkçesi, karizma jest ve mimikleriyle bir neslin idolü olduğu kesin. Öyle ki orta yaşa erişmiş biri olarak ve son on yıldır aramızda olmasa da sık sık adını anmam bile onun ne kadar büyük ve etkili bir sanatçı olduğunu gösteriyor bana.
Bir talihsizlik yaşadı, çok çabaladı ama olmadı. İki gün önce aramızdan ayrıldığını duydum. Komadan çıkacağına dair küçük bir umut ışığı vardı içimde. Böylece o ışık da sönmüş oldu. Ülkemizin yetiştirdiği donanımlı insanlardan biriydi. Onu her zaman etkileyici sesi ve yarışmada söylediği ‘’Son kararlarınız her zaman mutluluk versin.’’ sözüyle hatırlayacağım. O güzel insanlar, o güzel atlara binip gidiyorlar bir bir. Kenan ağabey de o güzel insanlardandı benim için. Allah gani gani rahmet eylesin. Güle güle büyük usta.
NECATİ DİLEK