- 102 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İlahi irade belli olur önceden...
İlahi irade belli olur önceden...
Esması belli çünkü ilahi iradesi belli...Kader beli olur çünkü.
Esması sünnetullahı belli...çünkü ilahi irade belli..
KİMSE DÜNYA İMTİHANI HZ ADEMİN YÜZÜNDEN DEMESİN KADERDE VARDI.İlahi iradede vardı...
Coğrafi olaylar kimyasal kurallar tarihi olaylar ilahi iradeyi tanıtır.Kaderi ilahi planı tanıtır.esmayı tanıtır.Bahar mahşeri...
Darlık-bolluk verir yarattıklarına Allah.bu ceza-ödül adal esmasının varlığına delildir...ilahi irade hep bolluk verecek mü’minlere cennette ise...
İmamlarımızın takvasızlığına işarettir içki vergilerinden aylık almaları.Her şey işarettir sahtekarlığımıza.Osmanlı takvasızdı.Peygamber ailesi zekta düşmedi.cihadla kazandı rızkını.Müşriten o hile ile mal sahibilanlardan sömürücülerden kaptlarrızıklrnı...
Sadece Allahıncehnnei var.peygaber ailesi günakardan ve müşrikten hiç kopmadı.Takva budur.şimdii namazlrtakvaya elil olamazlar...
Sözlükte “korumak, korunmak, sakınmak, saygı göstermek, dindar olmak, itaat etmek, korkmak, çekinmek” anlamlarındaki vikāye masdarından türer takvâ ...
Allahla"BİZ OLMADIK" de takvasızız...de.Nüklerde BİZ OLMADIK müşrike kaptırdık biz olmayı.Zenginlikte de.Faize muhtaç olduk
Fransa tesettüre karşı hz isaya müfteri...İranda öyle ehl-i sünnete hz ömere karşı.hz Aliye müfteri.Suud da "ABD nin çocukları"var...Hangi ülke Allhtan korkuyor ki...Tkvasızız de...İrandaki şeriatı ada takvaya delil sayma.Takvalı olsalardı nükleri musallatetmezdi Alh onlara ve bize...hz Adem takvalı olsaydı Allah ona şeytanı musallat etmedi sınırlıdır şeytan da.ilahi iradeye muhalifti yasak meyve azsu hz Ademin...cea içn cennete konuldu ve çıkarldı..eğitldi...tevbeye alıştrıldı...gazzelide evbee alışmlı ...nükle musallat edildi ümmete ..bu takvasızlığımızıncezası "Nüler için "Biz olmdık"Harcadık başka işlere paramızı ve beynimizi Müşrik ise "Allahla bz ldu duası güzel müşiin...ilai iradeye uygun...şeytanında duası ademin cennetten çkması üzere idi yani ilahi iraeye uygndu... YaniAllahla "biz olmuşu eytan...ilahi iradede biz olan Alahla biz olur.hiçliktenkurtulur...mürik nüklerde Allahl bz olu hiçlikten kurtuldümmet hç oldu Habil de yanlış seçimiyle sonuçta ölmüşt..ümmetölüyorsa yanış seçimi sebebtir...hz Aden cenetten kovuluyorsa seimi yanlış...de...ahi irade de müşrik Allahla biz oldu işte...takvalıyız dedi mi hz Adem zalemn dedi..gazzeli takvabizdedr dememlisin .zalemna demelisin hz Adem gibi ve hz habil gibi...darlık verildi zalemnade...seçimm hatalı de...evlenmeyi seçtin nüklerle evlatların ölecek sıfrla çarpılacak evliliğin bereketsizlenecektir...nüklerde"BİZ OlmalıydınAllahla..hiç oldun işte...
Baba-oğlunu korr Allah isasını hz İbrahimini halilini korur "Biz ol ilahi iradede Alahla...nükler üretmeye aşık ol.hiç olursn değlse...sanma takvalı oursun...belki şehitliğin dee kabul görmeyecektir...asi oldun ilahi iradeye diye..nükler zamanıydı.BİZ olmalıydın Allahla ilahi iradede olmalıydın "Biz olmak bu"...yani nükler üretilmesinde...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.