- 102 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hakkettiğimizi yaşarız...
Hakkettiğimizi yaşarız...
Hz Nuh gemi yapmıştı kavmi boğuldu o ve inananlar kurtuldu.Gemi yapmasaydı asililtir bu esmaya Allaha "el-hafıza...İşte Gazze asiydi "el-Hafıza" esmaya asilik ceza yağmasına sebeptir..."Yakmaya ateş gönderiyorsun"dedi mehmet Akif...asilik şeytanda oursa ceza hz Adee oursa f ..dye kuralyok tevbe edenedir af...kendinizi değiştirmedkçe hakketiğinizi yaşatr Allah.dünyanın lideriolmad inaçlıyız diyenler çünkü inançlarına asiler...
Yağmur yağarken Bereket yağıyor drdik eskiden"şimdi tarıma arazileri evler iş yerleri zarar görüyor...yağmura faydalı olma imkanı vermdi dükkan yaptık deresine bent kurar gibi...tarım arzi sahibleri de hendekleri doldurdu..akılız işlerimizin sonucunu yaşyoruz...
Orman yangınları felaket getiriyor...evler ormanla içiçe...Aılsızlığımızın bedelni öüyoruz...
Tarım razilerine yaptk evlerimii depremi hesaba katmadık...yaptığımız akılsızlıların bedelini devlete ödetiyoruz...devlet tenolojiye para yıramıyor...savaşlarda glecek bu akılsızlığımı bedeli ise...Çanakkale de geldi"Yakmayaateş gönderiyrsun"dedik.akılszlık ettik bile deedik tevbeydi bu...Nükleri kaptrdık müşrike savaşlada gör gelecek bedelleri...hakettiğimizi yaşatır Allah...ahirete de...
Yağmurbereket mi
Yağmurun bereket olması için ne yaptık hz Nuh gemi yaptı tufan bile faydalı oldu düşmanları da öldü...
Evet...tarıma ve doğaya olan faydasını, bunların bereket getirdiğini belirtmek için"yağmur bereet"demişiz...her şeyi bozduk bozguncuya evlilik bile huzur getirmez...
İnançlıyz diyoruz şehadetliyizdiyoruz ma bozguncuyuz...evliliğ debozduk"Allahın emriylekızistiyoruz ama içkili düğünler yaıyoruz..Huzur haketmiyoruz yani...
Savaş ihad mı bizehayı on katgüçlü düşmanla savaşı emretmez Kur’an.evlenelim üreelim düşan eşl ot gibi biçsin diye mi...teknik silahlar edinmeliydk.ölümüz şehit değil kalanımız gazi değil belkiAllah kaında...hakketmedk rızayı asi...ve akılsız şehadetliler olduk Allaha...
İmam içki vergisinden alıyorsa alığını eski imamlara benzemeli bozguncu çünkü.Kahrıdır tecelli eden şehdtlilere...belki ölümüz de ehitliikazanmıyor çok bozguncu oldk alanıız da gazi değil...namazı bozduk orucu bozduk...şhdeti oduk tevbe edeli bari...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.