- 138 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Hakikat ve Umut
Herşey birgün biter ama bu bitişler bir son değildir aslında.
Manasını anlamadığımız karşılaşmalara tesadüf deriz ama bu onların bir manası olmadığı anlamına gelmez.
Her şey bir düzen içindedir.
...
Kuşlar hâlâ özgürce uçabiliyorsa gökyüzünde, martılar hâlâ denizinden vazgeçemiyorsa bir umut var demektir. Yeniden yeniden yaşayabilmektir.
...
Deniz ne anlatır insana? Kimileri dertlenir sakin kalabilmek için içini dökmeye gider ,kimileri ise kafayı dağıtmak için...
Hakikatim nerede?
Güneş usulca doğar doğudan ama batışı bir anlam taşır, insanı kendine çeker ve başka birşeye odaklandırmaz. Güneşin bile anlamlı bir batışı vardır bu dünyada. Hiçbir şey boşuna yaratılmamıştır herşeyin bir nizamı vardır. Peki ya insanoğlu bu nizamın farkında mı?
Yaradan...
Herşey bir nizam içinde bu kadar güzelken bunları yaratan herşeyden daha üstün ve daha güzeldir.
Asıl hakikat oradadır yoksa dünya boştur. Asıl anlamlı onu anlamlı kılan onun yaratıcısı olmalıdır ki bu kadar fevkalade olduğuna göre.
Sahi ya hakikat nerede?
Gökte, yerde yok sa kendinde mi?
Asil Hakikat Allah’tır...
Güneş artık usulca batar başka diyarlara umut olmak için.
Yazan: İlayda ÇALIŞKAN 🖋️
Vesselam 🇹🇷🕊️
07.06.2024 Cuma
Saat: 19:44
Mekan: Doğa Kent ve denize karşı balkonda yazılan bir şiir ve içinde güzel insanların bulunduğu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.