Toplumun derdi
İnsanların kimi en önemli ihtiyaçlardan yiyeceği yetiştirir.Kimi giyeceği imal eder. kimi düzen imal eder.
Topluma faydalı olanlar yüzde seksen ya vaaar yada yok.Emeğinin karşılığı ödenemeyecek kişilerde az değil. Verdiğimiz kâğıt ve metaller değil emeğinin karşılığı ihtiyacınıda bırak masrafını karşılamayanlarda çoğunlukta.
Hadi bunlar bi çeşit idare ediyor diyelim geriye kalan yüzde yirmi yokmuuuu: Nankörlüklerinden vazgeçtik zarar vermeseler bari. İnsanın insana zarar vermesini maarifet zannedenlere sesleniyorum: Yaşadığın topraga emeğini yediği insanlara zarar vermek ne derece doğru olur diye düşünecek vaktimi yok aklımı yok anlaşılır gibi değil.
Milyonlarca insana zarar verme hakkını nereden alıyorlarki. Nükleer biyolojik ve kimyasal silahlarla dünya toplumuna zarar vermenin kâr olarak kabul etmek her Ananın ve Babanın yetiştirdiği evladın işi değildir.
Neymiş dünya toplumlarını seyrelteceklermiş. Sanamı düştü dünyayı seyreltmek? Madem dünyayı seyreltme yetkisi verildi nice hazıryiyici topluma zararlı hırsız hain ve hiçbir faydası olmayanlar ne güne duruyor?
En kötüsüde riyakarlar:o kadar çok biliyorlarki feryadı figan onlarda:Dünyanın çivisi çıkmış vay efendim bu felaketleri hak etmişiz vay efendim daha bunlar az bile... Evvelâ aynaya bak kendi durumunu analiz et ondan sonra toplumu eleştirmeye yüzün olsun.
Yarım asırdan fazla tecrübelerimi elimden geldiğince aktarmaya çalıştım. Belki yanlış düşüncem olabilir.Mümkünse hata ve yanlışlarımı bildirmenizi saygılarımla arz ederim.Sağlıklı mutlu ve başarılı ömür dileyerek satırlarımı sonlandırıyorum.Cümleten iyi yıllar.
YORUMLAR
Yerinde tesbitlerin ustam emegine saglik
Insanlara ne Allah korkusu ne kanun korkusu kalmis-Deme ki verilememis.
Selam ve dua ile