- 309 Okunma
- 5 Yorum
- 9 Beğeni
Majör Kralın Kırk Tilki Masal Diyarı
Kırk tilki masal diyarlarında hiçbir şey yaşamaz. Orada kendi gibi olmayanların lahzaları kendi kendilerine sofra kurup kendilerini yerler. Majör kralı tarafından yönetilir. Ellerinde tığ makas asası vardır. Sinirlendiğinde inslerin dillerinde ki şerbetçiotu kabuklarından biraz keser ve toprağa tohum verilsinler diye hepsine çığlık attırır. Lat Uzza ile bir anlaşması vardır. İskelet tarikatının kör dilleri köprülerinde sallanır.. Köprülerinde iskeletleşmiş tarikat dudaklarının kör salıncak dilleri. Rrrrrrrrr ile ortak olan aksanlı örümcekler onlarla saçları tararlar. Koza çiçekleri geceyi çeker ve gözlerinde bir sinema olur.
Aa
Kalbinin içi sinematik bir matrix dedikodu kazanıdır.
Yakın etleri pişsin kırk gün kırk gece
Amen
Aaa
Tühhhhhhh
Eyvahhh
Aman
Yandım
Yok artık
Yuhhh
Ohaaaaaaaaa
Vay canına
mısır patlağı alıp geliyorum Tanrım!
July 26, 2024
Time 13.33**Ana Karakterler:Habiller Kabiller
YORUMLAR
Believe_TülAySLAN
İşte budur çuk oturdu yorum burada mavi vardı şimdi yok nereye kaçtı acaba mavilik 🙂↕
Sevgimle 🍃🪽🌱🐳🙂↔🕊
Gündüz okudum ,yoğunluktan yorumu akşam yaparım demiştim kendi kendime. Bu seferde bizleri kısa da olsa son derece etkili bir yazıyla grotesk ve fantastik bir dünyaya yolculuğa çıkarttınız. Tabi ki bu absürt dünyayı da yönetse yönetse bir "majör kral" yönetebilirdi, o da tahtta oturmuş yazının hemen başında. Yazının tümünü beğenmiş olmakla birlikte galiba en çok "Kalbinin içi sinematik bir matrix dedikodu kazanıdır" cümlesinde ki "sinematik matrix" metaforunu beğendim. Bunu da , bireyin gerçekliği nasıl algıladığını ve bu algının toplumsal ve bireysel etkilerini sorgulayan bir metafor olarak algıladım ben. Bu ifade de bana , hem Baudrillard'ın simülasyon kavramını hem de Foucault'nun bilgi ve güç ilişkileri üzerine yaptığı çalışmaları aklıma getirdi. Çok güzel bir yazıydı. Kaleminiz daim olsun. Sevgi ve saygıyla...
Yazan Adam tarafından 26.7.2024 22:33:50 zamanında düzenlenmiştir.
Believe_TülAySLAN
Believe_TülAySLAN
Believe_TülAySLAN
sevgimle @parlain-m
Believe_TülAySLAN
sevgimle @parlain-m