- 463 Okunma
- 8 Yorum
- 5 Beğeni
Forum Martinez
Bağlı bulunduğum insan cemiyeti hiç acımadan sesimi balkondan silkeledi, son kez şunu diyebildim,
Toprağa düştü düşen, ses verdi giden birden,
Bir insanı seçebiliriz sesini seçemeyiz.
Peki demiştim on dakika önce, beyinsiz kadın diye ünledi adam madem,
Dingil fokurtuyla
At başı oynadı
Kabul gününde
Zavallıya Divan dayağı var
İllallah dedirten
Ölür mü ölür, yaşar mı yaşar, yürür mü yürür. Çok pişmanım doğduğuma, hele doyduğuma, her tadı bilirim, biri almasın önümden tırnaklarımı çıkarırım.
Bazen hayalimde süper güçlerim ile mafya babasını, insan kurban eden bir tarikata mensup bir zengini parça pinçik ediyorum. Çok içlendim şimdi, acaba diyorum kaç insan iştahlandı hayalim için?
Öldükten sonra hiç olmak hiç sorun değil. Devamı kesin vardır diye, sabahki duamda takılmıyorum artık, annem sevinecek.
Dümene kadar geldik. Kaptanlar gemiyi terk etmiş ve rotamız oluşturuyor. İkinci çıkıştan çıkın diyor zeka, beyinli kadın sesiyle ferahlıyor hava.
Hastane kapılarında bekletme Yarabbi
Ele güne muhtaç etme Yarabbi
Kapıları gözetletme Yarabbi
Günde üç öğün
İnsana umut, akla üçüncü bir çıkış yazılmış.
Yazı yazıyı yazdı.
Son.
Kitaplardan en sevdiğiniz cümle sorusuna cevabım SON’dur.
YORUMLAR
Parlain m
Bu kapıyı yağlayalım diyen birinin olması ne iyi.
Selam Den(iz).
Parlain m
İyi yazdığını düşünen yeni yetmelere şunu derim,
Manken gibi çıkmışsın. şiir abla.
Nevmizan
Kuzum leitmotif diyorlar ama yine de teşekkür ederim dedim.
Her söz nasibi olana ulaşır
Senden ilham alıyorum bilmeni isterim
Sevgiler
Muhyīddïn ʿArabī 'nin bir sözü var "anlam dinleyene aittir." diye. Bazen ben de çok içleniyorum, kafamın içini haddinden fazla yerli yersiz, boş yere yüklüyorum değmeyecek boş şeyler için. içime atmak kapı duvara anlatmaktan evladır deyip gülüp geçiyorum çoğ şeye.
Yazında da buna benzer oluklu bi iç yontusu...kazıp kazıp duruyoruz, en dipteki ağrıya merhem olmak için...
Bazı sonların da buruk tadı var. Bu muydu şimdi? Bu kadar mıydı? dedirten kitaplar da oldu...o yüzden sonlara temkinli yaklaşırım.
Bu son, o son durak değildir umarım Parlain.
Seviliyosun her zaman. bunu bil istedim.
Parlain m
Gereksiz dediklerimiz umulmayan bir an çok fena iz bırakabiliyor.
Gule, son duraktan önceki duraktayım sanki, yazılarım da inme hazırlığı içindeler. Anlatacaklarım oradan buradan, yersiz yurtsuz, bunu sen dedin içime çok dokunuyor hala.
Sen de seviliyorsun, Gule, şanslıyım.
Parlain m
Anlayamadığımın yerine konulan da anlamaz, böyle iyi ve minnoş.
Parlain m
Kapı gibi adam.
Parlain m
Aksine aksi insanlar cemiyetinden olmadığıma inaniyorum.