- 89 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Arab ırkçılığının hasımlarını sindirmesi ve şirk
Arab ırkçılığının hasımlarını sindirmesi ve şirk
Şefaate aracılığa şirk demek Arab ırkçılığının hasımlarını sindirmesidir."Allahla biz olandan şefaat dile aracı say...
Kur’ana göre teslis inancı da sıkıntısızdır Allahın Samed olduğunu ve doğurmadığını söylersen...
Ölçümüz deneyci-tecrübeci esmacı akıl-vicdan olsun.tefsiryaparken ve fetva verirken...
Allah tevvabtır.tevbe edeni af gerekir.boşananlar tevbe ederse mahkeme kararıyla da boşansa bir talaktır bu.Engel kalkar ve evlilik devam eder...evlilik müessesini yıpratma niyetiyle boşanmadı bu boşananlar...geçim sıkıntısı sebeb oldu o kalkınca bu evlilik devam etmelidir...
Allahım beni senden kurtar demek mi tevbe.Yoksa sen tevbeyi seversin beni affet demek mi...
Şefaat ya rasulellah demek neden şirk olsun.Gaffardır o "Şefaatçiyle "Biz olur"...Peygambere şefaat makamı verilmese meyve ağaçlarına rızık hazırlama görevi verilmese esmasını zahir gerçekleştirmesi gerekir ama zatı gizli yani"BİZ OLMALI yarattıklarıyla her esması için...
Evet...Benim cebrailim deneyci-tecrübeci akıl-vicdan...ölçüm esma ve sünnetullahtır.Niyetim amacım esma ve sünnetullaha davet...senin ayet-hadis-icma-kıyas dediğine ben nur demiyorum ki kir diyorum.Irkçı beyinler kirletti onları...deneyden-tecrübeden başka ilahi olanı anlama yolu ilme varma yolu yok vahiy ilimdir ve alim olandan geldi...Cebrail okudu ve okuttu …
9 yaşındaki kızla evlenen günah işlemiş olur mu evet...niyet önemli.hz muhammetin niyetinen koptuysa.her eylemde onun niyetinde ol...Irkçı beynin hilesidir niyette örtüşmemek.namaz kılar oruç uarama ırkı için Alla içi dese de ouc perhizdir ırkçının nefiscnin...namazı da ırkınn brliği içindir...Niyette ayrılır hz muhamedden. yaşında kız evlenir ama niyette ayrılır hzAişeden...sahbeden niyette ayrılır ırkçı beyinliler..eylemde halde benzerler ama duyguda düşüncede muhammedi değillerdir...
Fars-Arab-siyonist ırkç beyinlier ırklaını ilah yaptı ilahi dini ırkları için maşa yaptı..bunların niyetlerini anla hileci bunlar...ırklarnın düşmnlarını Allahın düşmanı sayar bunlar ilahidin maşa ırkları için ...Kilise sana düşmanım ey siyonist dedi.ama cami acizim dedi.yaşatmadık ki camiyi "ezan susturuldu bu ülkede "esmada "BİZ OL"İranınimaları ırkçıdır.havra grevlileride rab camileri de...Irkı için öleni şehi sayar bunlar..çünküırkları ilahın oğlu sanki...Kilise de böyle...teslis şirk değil belki ama ırkçı...Irçılarbirbirini şirkle afirlikle münfıklıkla suçluyorlar işte...Irkına engelleri kaldırma için ilah dini maşa ediyorla ani...duyguları-düşünceleriırklarına aşırı sevgidir...hz isaya aşırı sevg de kiliseyi ıkçılaştırı hz Aliye soya da ilahlık verildi...ilahın oğlu gibi bir makam verildi...cebi için ıkı için geçim kanağı yaptı ırkçılar ilahi dinler...bu hiledn haberdar olalım ve onlara si olalım...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.