- 168 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Hayatı Sorgulamak mı? Anı Yaşamak değer vermek mi?
Bir zamanlar, bir kasabada yaşayan genç bir adam vardı. Adı Ahmet’ti. Ahmet, hayatın karmaşıklığını ve güzelliğini anlamaya çalışan sıradan bir insandı. Her gün, kasabanın etrafındaki dağlara çıkıp düşünürdü. Hayatın anlamını, insanların neden var olduğunu ve neden bazı şeylerin olduğu gibi olduğunu merak ederdi.
Bir gün, Ahmet’in karşısına yaşlı bir adam çıktı. Adam, Ahmet’in sorularına cevaplar verdi. Hayatın, insanların kendi anlamlarını yaratmak için var olduğunu söyledi. Herkesin hayatında farklı bir amaç olduğunu, bazılarının bu amacı bulmak için tüm hayatlarını harcadığını, bazılarının ise bunu çok erken bulduğunu anlattı.
Ahmet, yaşlı adamın sözlerini dinledi ve hayatın gerçekten de karmaşık ama aynı zamanda güzel olduğunu anladı. Her günün, yeni bir şeyler öğrenmek ve büyümek için bir fırsat olduğunu fark etti. Ve en önemlisi, hayatın, onun ne yapmak istediğine karar verme özgürlüğüne sahip olduğunu anladı.
Bu deneyim, Ahmet’in hayatını değiştirdi. Artık hayatı sorgulamak yerine, onu tamamen yaşamaya karar verdi. Her gününü, yeni bir şeyler öğrenmek ve kendini geliştirmek için bir fırsat olarak gördü. Ve en önemlisi, hayatının anlamını kendi belirlemeye karar verdi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.