- 121 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sahte hocaları görüp dinden soğuma...
Sahte hocaları görüp dinden soğuma...
Mezhebler bağlayıcı değildir çünkü bir yorumdur.Tarikatler de bir yorumdur...
Esmadan sünnetullahtan başka ölçüsü yok İslamın…
Masum sıfatlı nefissiz olmalarına rağmen peygamberler bile dört -dörtlük değil der Kur’an...Melekler de dört-dörtlük değil ama cüz’i iradeli olmadıklarından ilahi iradenin etkisiyle görev yaptığından günahlar onlara eksi puan oluşturmaz...Çocuklar -deliler cüz’i iradeleri gelişmediği için masumdurlar günahtan ve sevaptan...seçimlerinde bilinçli değiller çünkü.
Aslında günah diye bir şey var...ve her yaradılan içindir...eksik-tam diye zıtlar var...ama tevbe edince siliniyor...matematikte eksi artıyı yok ediyor...Rahman isminin zıttır tecellisi...zıtlarda rahmanlığa kulluk var cehennem de cennette rahmana kul...şeytan da melek de...
Sahte hocaları görüp dinden soğuma...
Evet tevbe sahtekarlığı da siliyor...çünkü Allah Rahman zıtlar birbirini yok ediyor sıfırlıyor Rahman bu...Sahte hocaları görüp dinden soğuma...adam tevbe eder olan tevbe de etmezsen sana olur...
Sahte hocaları görüp dinden soğuma...
Matematikle çelişme matematik mantığına asi olma...Sahte hocaları görüp dinden soğuma...Kaybeden olursun...Allaha havale et sahtekarları Siyonist ırkını kilise hz İsayı esmaya bile tercih ediyorlar adaletten anladıkları ırklarına köle olan adalettir...kilise de cennet yok der Müslümana neden cennet hz isanın mı Allahın mı esmaya rıza için kul ol cennetile ilgili sünnetullah bu...şeytan da illa ben üstün sayılmalıyım dedi ama Allah ölçüyü sünnetüllahı belirlemiş ve değişmez...İsa üstün sayılsın dersin ama Muhammedi sevmeyeni cennetten atar...
%60 namazlı kavimler bile helak oldu ...ölçü esmaya sadece rıza için kul olmaktır...çünkü
Matematik mantığından havra da kilise de mezheb camileri de farklı ama uzaklar..."Parayı veren düdüğü çalar"demiş Nasrettin hocamız...Matamatik mantığı dalete secdelidir...esmya secdelidir...ama mezheb mantığı hilecidir yaşnda ki kızlar Arabistanda çok gelişmiş oluyorlar diye hile uydurduklarını 1986 da haca gittiğimde anlamıştım...erkek evlada iki pay adalettir diyorlar ama matematik 2=1demedikçeinanma helllik almalarını öğütle varislere...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.