AKŞEHİR'Lİ BOZKURT HALİL ÖZER TANRI DAĞLARINDA UÇMAĞA VARDI!
...Yüreğimi dağladın ey koca bozkurt
Akşehir’in yürekli bozkurt’u MUHTAR lakabı olan Halil Özer’imiz vardı ülkücü yüreklere güven veren.
Ülkücü hareketi Akşehir’de zafere ulaştıran, emperyalist uşakları dize getiren O idi.
Kükrediğinde tusinami yaratırdı Akşehir caddelerinde.
12 eylül zebanilerini bile tiye almayan gerçek bozkurttu, tıpkı Sinan Ateş başkanımız gibi.
Ömrünü Türk milliyetçiliğine adamış ülkücü başkanımızın vefat ettiğini biraz önce öğrendim başa bir şehre şiir etkinliğine giderken.
Beni derinden üzdü.
Gidişi çok erkendi, onunla yapılacak işlerimiz vardı.
Turan Kültür Ocağı’nı kurma hazırlıklarını bsşlatmışken ve tüzüğünü yazma aşamasındayken acı haberin gelmesi beni benden aldı.
Mücadelesi hakkında şiirler, öyküler, romanlar, destanlar yazılacak erdemli bir şahsiyetti. İnşallah şahsım olarak öyküsünü yazacağım.
Acı haberin gerçek olup olmadığını öğrenmek için Akşehir’in saygın ülkücülerinden Remzi Doğan hocamıza tlf açtım. O da benim gibi yeni duymuş.
Bir kaç gün önce kendisi ile tlf görüşmesi yaptığını, sağlığının son derece bozulduğunu söylediğini söyledi bana.
Remzi hocada vefatından dolayı bitkindi.
Ne diyebiliriz ki Tanrı’nı biçtiği ömre?
Ruhu şad, mekanı cennet olsun ülküdaşımın
Akşehir’deki ülküdaşlarımızın, Yıllarca eğitimcilik yaptığı Nevşehir’li ülküdaşlarına, binlerce yetiştirdiği öğrencilerine ailesine, zıpkın gibi yetiştirdiği bozkurt evlatlarına, Türk dünyasına başsağlığı diliyorum.
İmanı ve erdemliliği tam olan hocamız Halil Özer ülküdaşım peygamber efendimize, Oğuz, Kağan, Nasrettin hocamıza ve nice başbuğlarımıza, erenlerimize komşu olur..
Ülkü ağacımızdan bir yaprak daha düşerken,
Tanrı dağları,Ötüken kucak açtı ona.
Kızıl elma gerçekleşecek Turan’da
Şanlı mücadele azminle ömrünce taşıdığın Türklük sancağını dikeceğiz Everesin en tepesine.
Yolumuz yolundur ey koca yürekli bozkurt Türk!
Gözün arkada kalmasın!
Akşehir’imde can kattı canımıza
Gençler kazandı kutlu davamıza
Türklük ülküsünü işledi kanımıza
Amma velakin
Başbuğlar gel dedi muhtarımıza
Şimdi ötüken’den ruhun seslenir
Bu dava size emanet, size emanet..
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.