- 118 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Niyetin esma olsun ve esmada "BİZ"olup tecelli etmeyen kalmasın
Niyetin esma olsun ve esmada "BİZ"olup tecelli etmeyen kalmasın
Niyetin esma olsun ve esmada var olup tecelli etmeyen kalmasın...de yani Allah bilinsin iste...
Allahla biz olan mürşidleri Müşriklikle suçlama.siyonist nüklere kavuştu ama niyeti ırkı.müşrik Niyetin esma olsun ve esma için
Baba-oğul-ruhul kudüs.Biz olursa teslis yok olur yani muhtaç-muhtaç olmayan ayrımı yapılırsa ve doğma-doğrulma kastedilmezse...
Dinler ve ideolojiler; Firavunların, bel’amlar ve ideologlar eliyle halkı uyuttuğu ninniler ve beşiklerdir...diyemesinler.Allah bilinsin diyeir her ülkü siyoniz de şeytanlık da Fravunluk da Nemrutluk da Allah bilinsin diyedir...meleklik de ademlik de habillik de hz İbrahimle ateşin yakmadığını öğrendik...siyonizmle nüklerin gücünü.Karunla Karunluğun anlamsızlığını öğrendik secdededir ödül yani cennet tevbe et secdeye...Gazzenin tevbesi nükler üretmek...veya nüklerliyle"BİZ"olmasıdır...
Vefalı olmak da secdedir"İyi ki Osmanlı varmış"demelisin Gazzeli...Çoluk -çocuk sahibi olmak onları koruyacak nükleri de farz kılar de ey gazzeli...İlahi adaleti dünyaya hakim kılmak ülküm yoktu da de ey gazzeli...
Evet Gazzeli hala bazı utanmazlar "Faiz haram"diyorpara kaka...diyor fakirlik kutsal diyor...Tevbeye davet et onları ey Gazzeli...fetvalar ve ayetler nesh olur...de onlara.evet...Hak dava için her şey haktır siyonist beyin faiz helal dedi...hatta farzdır de.kumar bile hak de
Siyonist beyin faizi sömürüyü hırsızlığı yani malı davasına helal saydı.evet hak maliktir.Hak dava için her mal helaldir
Sosyal medyada imam’lara kafayı takan imansızlar..!Aynı tepkiyi haham ve papaz’lara da gösterin de görelim erkekliginizi...!Nükleri olmayan imanı olsa da Habil gibi ölür...de ey imam kardeşim.Dini budadık...Başımıza KAHRI yağacak Allahın...
Evet...her şerri hayra, her sıkıntıyı feraha çıkaran bir rabbin var yeterki secdeye hakka tevbe et...sünnetullaha tevbe et...Habillikten melekliğe tevbe et...kısasa tevbe et...takiyyeye tevbe et...ilme esmaya marifetullaha tevbe et...şeriata evbe yetmez adalete asi fetvalar var şeriatimizde çünkü...
Hristiyan ülkeleri sınırları açsa,İslam dünyasında kimse kalmaz.Osmanlı torunluğu ülküsü öksüz...Ceb kalbin önünde...mide kalbin önünde...
Osmanlı torunu ol ve esmada Allahla "Biz ol" cennet en büyük ödül.hasretimiz sadece cennette diner bizim
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.