BAZI BAZI
Bazı yazılar var okuyorsun, sadece okuyorsun.
Bazı yazılar var, okuyorsun, yazanına bakıyorsun, öylece bırakıyorsun.
Bazı yazılar var, okuyorsun, yazanına bakıyorsun.Yorum mukabilinden iki cümle bırakıyorsun, yazmaya teşvik olsun diye.
Bazı yazılar var, okuyorsun, yazanına bakıyorsun, güven telkin ediyor okuyana..Yorum yazamasan da yorumlayacağın şiir ve yazılara ilham oluyor.
Bazı yazılar var istikrarsız ,biraz daha okumada ilerliyorsun bakıyorsun yazanı arsız.Övgü yağdırkdıarı hırsız, kalem tutan ele bakıyorsun değil çamursuz.Çiğ börek bile o kalemin yazdıklarından daha kolay hazmedilse de yorum yazmıyorsun.Zira her yorum ana sayfada yer almasına neden oluyor.Nokta dahi koymuyorsun.yorum olarak.
Bazı yazılar var; yazdıkları muğlak..Bir daha okumak istediğinde fark ediyorsun ki ağlak..Arıyor koçun altında oğlak.
Eleye eleye bir bakıyorsun olmuş akşam.Ne gam?.Okuduk ..Dişinizin kovuğunu doldurmadı.Sorsanız kendisine, kesip yapıştırmadıysa eğer günü gün etmiştir yazıyla.Okuyanı tarafından oku -okuyayım mukabilinden mecburi yorumlar işte.
İyi okumalar..
YORUMLAR
Kalbimizin anlamını başka birinde aramıyoruz. O bize ait, geçiyoruz halden ve zamandan, geçerken de tamamlıyoruz.
Gerçekleri ve dolaylı anlatılanları zihnimiz temizse doğru tektir ne olduğunu anlamaya yetiyor.
Bazı yazılar kukusu açılıyor mavilikler. Bazı yazılar ise eğiliyor.
Ben gibi doğruya doğru yanlışa yanlış demekten, sözünü esirgemeyen değerli öğretmenim,
Tüm paragraflarda, sözlerde, noktalarda Elif olalım
Sevgimdesin…🌸💫☕🌿🦋🤍
neneh.
"Tüm paragraflarda, sözlerde, noktalarda Elif olalım " İyi ki varsınız.Sağlıcakla.Saygıyla.
Vee...
Bazı yazarlar vardır.
Doğruyu bilir, dosdoğru mertçe söylemeden çekinmez.
Sizin gibi.
Bazı yazılar vardır.
Düşüncelerin tercümanıdır.
Bu yazıda olduğu gibi.
Teşekkürler USTAM.
neneh.
Üstadım dikkate alınması gereken güzel bir yazı. Pek çok şair ve yazar arkadaşlarımı takip ediyorum da çok değerli yazılar ve şiirler kaleme alıyorlar. Gönül ister ki, bu yazar-şair dostların çoğalması. Düşünmediğimizi düşündüren, anlamada tıkandığımızda düşüncemizi parlatan yazar-şair dostlar iyi ki varlar. Geçmişten gelen yanlışları ve bugüne yansımalarını da kaleme alan şair-yazar dostlar görüyorum. Tüm çabamız, artı değer katabilmek olmalıdır. Saygı ve selamlar.
neneh.
Edebiyat Defterinde ki ve genel olarak da diğer edebiyat sitelerinde ki kişilerin özetli halini çıkarmışsınız adeta... Çok sağlam kalemler var gerçekten burada yorum yazmasanız bile isteseniz de okumadan geçemiyorsunuz, gelişmeye açık olanlarda var zaman zaman onlara da yazılıyor, bir de rebbana hep bana derdinde olanlar var güzelde yazsa bulundukları sitelere katkı yapmadıkları için onlara yazasım gelmiyor bir çokları gibi benimde... Adam ya da kadın her neyse dönüyor dolaşıyor aynı şeyleri önünüze koyuyor, bakıyorsunuz 100. yazısı ile 1500. yazısı arasında hiç bir fark yok, dönmüş dolaşmış aynı şeyleri yazmış/yazıyor biraz da pohpohlandı mı, kim tutar onu, kimseye de bir kelam etmiyor, netice de ortada zaten hiç bir seçkiye girmesine imkan da yok gerek de yok... Yorumlar zaten ayrı bir eleştiri konusu, kopyala yapıştır al sana yorum da, yemezler, yememek lazım... Kutlarım yürekten...
neneh.
Çok güzeldi Emine Hanım.
Ele aldığınız konu bu platformlarda ki geçiştirmelerin özeti olmuş .
Kesyapıştır konusunda da yazılar ve şiirlere ek olarak yorumlarda nasipleniyor bence
Aynı yorumu acıklı, hüzünlü, mutluluk
temalı ,taşlamalı farklı konulardaki şiirlere yapmak da nedense çok samimiyetsiz geliyor
Üzerine çok konuşulacak bir konu..
Kaleminize sağlık
Muhabbetle esen kalın💐