- 106 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Vahiy aynı vahiy
Vahiy aynı vahiy
Vahyi kim doğru anladı Siyonistler...marifete göre bir şein haram olması marifete asilik taşıması gerekir...
Adam "Hayvan severe kızıyor...kız ama Allah için kız esma için kız şafiye asilikse kız.Rahmana adalete asilikse kız.Allaha kızmak ne demek mi esmaya savaştır...
Kilise faize haram diyor cami de ateş hz İbrahimi yakmıyor faiz yakıyor.Siyaonizm uğruna helal dedi havra vahiy aynı vahiy
Vahiy aynı vahiy
Vahiy aynı vahiy 60 yıl sürdü asr-ı saadette bile din kardeşliği...o ayet hiç yaşanmadı ki...
Vahiy aynı vahiy...hiristiyanlarda bir biriyle çok savaştı tarihde...Yahudiller de hep dağınıktı...Para kardeşleştirdi siyonistleri sömürüde birleştiler din de değil...
Dinde birleşme çok kısa ömürlüdür...kanda birleşme de...menfaatte birleş...Osmanlı devşirmelerle güçlendi ve müslümanları korudu...Türklerden ve arablardan uzak kalsalardı bir 600 yıl daha yaşardı...ırkına ve din kardeşine taviz verme onlar yıkıcı olurllar...Akraban yıkıcı olur...der Tebbet suresi...ırkdaşın ve din kardeşin yıkıcı olur amma menfaat birliği yıkılmazdır...Razzaak ve rızka mıhtaçlar..."Biz"oldu.Allah muhtaçla bir oldu samettir muhtaçla "biz" oldu ömürlü vahdet muhtaçla kurulan vahdettir...Nato gibi birlikler ozulmaz...
Vahiy aynı vahiy
Hiristiyan nato kurdu...mezheb ve din kardeşliği ikincileştirildi işte...din ve ırk birlikteliği ikincileşmelidir...ömrü uzun olur menfaat birlikteliklerinin...
Vahiy aynı vahiy
Vahiy aynı vahiy tefsirler farklı mezhebler farklı...faize helal de siyonist beyni en marifetli beyindir...
Vahiy aynı vahiy
Adam "fakirlik kutsal"diyor "adam para kaka"diyor...para sahibine saldırmayan köpekse köpek olmasının zararı ne...
Vahiy aynı vahiy
Vahiy yolu aynı nura eriştirir deneyle...deneyi ölçü kıl vahye ki vahyi farklı yorumlayanları susturasın...Kısas ve takiyye de haramları helale çevirir bir islam casusu içki içmeli lawrensler de namaz kıldılar...
Ne din ne kan kardeşliği ...menfaat kardeşliği var...hep dağınıktı...para ve kese mide kardeşlikleri devlet kurdu hükümet oldu hep...dağıldık deme Nato İslam dünyasından hayırlı.İslam dünyası bir birini boğazlamasın diye uğraşır olacaktık şimdi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.