- 119 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bu bir sünnetullahdır
Bu bir sünnetullahdır
Madem matematikde sıfırla çarpmak var.Bu bir sünnetullahdır.Tevbe günahı sıfırla çarpar günah da sevabları sıfırla çarpar...
Bu bir sünnetullahdır
Paraya kaka diyenin ihlasını imanını sıfırla çarp yarabbi...Siyonistin parasıyla müslüman boğazlıyorlar işte para kaka mı.Parayı nükleri kaptırdık müşrike kaka olduk...
“İki şeyden nefret ediyorum ;Dindar cahilden ve İmansız alimden”dedi Aliya İzzetbegoviç dindar cahilse Allahı ikincileştirir...korku duygusu onu maskara eder...Keşke takiye yapsa...Takiyye alim müslümanın halidir...İmansız alimler çoğaldı...sakala verdiği önemi diğer sünnetlere vermez çünkü sakalsız dolandıramaz cahil müslümanı.dışa görünüşe çok önem verir...
Sakala-namaza verdiği değeri ilim için okuma için gayrete ve çalışkanlığa esmaya kulluğa Allahla esmada "biz" olmaya vermeyenin namazlarını sıfırla çarp yarabbi...
Matematik aklın ve vicdanın şifasıdır...matematiği mantığı ölçü nur ayet ilim saymayanın ilmini ve ilimle kazandığı ecrini sıfırla çarp yarabbi...İçtihadında yanılana da sevab var diyenlerin de...salih tefsire asi olanların da imanını yalan takvalarını maskelerini sıfırla çarp yarabbi...Münafıklığını bizlere göster yarabbi...düünya ve ahirette göster...şefaatçi arat yevm-i kıyamette şefaatçiyim diye hile uydurup cahil müslümanları azdıranların da...
Nedensellik ve determinizm arasındaki temel fark ise nedensellikte neden ile sonuç arasındaki ilişki her şartta zorunlu olmak durumunda değil...ateş hz İbrahimi yakamaz...köpek sahibinin dostunu ısıramaz...de...sünnetullahtır bu...Hz Adem asi oldu tevbe bilindi...hz İbrahimi ateş yakmadı ateşin sahibi bilindi..."el-Hakim"sebeb-sonucu değiştiri...de...2x2=4 eder der matematik...ya o 4 sıfırla çarpılırsa...ebabiller ebrehenin emeklerini sıfırla çarptı...Tufan sıfırla çarptı nuhun kavminin gücünü.
AB ukraynalıları davul zurnayla karşıları şimdi kovmaya yol arıyor dünyada savaşa katlanacak hiç bir ülke yok...Müşriklerin gücü sıfırla çarpılmaya başladı artık...İranın gücü de sıfırla çarpıldı İsrailin demir kubbesi sebebiyle...Paran yoksa nüklerin de olsa uzun zaman savaşa dayanamazsın...Nükler de sıfırla çarpılmaya başlandı artık...
Sebeb-sonuç ilkesi samed değil Allaha muhtaç...sivri sinek... corona nice güçleri sıfırla çarptı...Kimyasal silahlar da Osmanlıyı sıfırla çarptı...sadece tefrika yıkmadı Osmanlıyı...
Bu bir sünnetullahdır
Çarpım olmaya dursun sıfır...Nemrudun ateşi de sıfırla çarpılır.çünkü güçlü tek gücün sahibi tek emanetçidir nükler de nemrudun ateşi de...Korkuyu hakkeden varlık tek...sevgiyi hakkeden varlık tek Samed tek...
Takiyye için işlediğin günahlar da sıfırla çarpılır..Kısasda hayat var...kısas ayeti diğer ayetlerin hükümlerini sıfırla çarpar...siyonist senden faiz aldı sen de al...kısasda hayat var.o seni sömürdü semirdi sen de onu sömür çalmakdır sanma ganimettir bu sömürü.çünkü mülkün sahibi için çalana hırsız deme...canı veren için öldürene katil deme Habil gibi "ben öldürmem"de deme...öldür ama canı veren için onun adaleti gerçekleşsin die öldür BARBAR deseler de onun adaleti için onun rahmanlığına kulluk için öldür karunlar ölmezse adalet gelemez ki...Rahmana kulluk yapılmaz ki...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.