- 115 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Sitem
Sevgili sayfa arkadaşlarım
Milli maçtan dolayı, dün ve önceki gün yaşadığımız,Merih Demiral’ın yapmış olduğu bozkurt ilşaretinden sonra gelişen olaylar beni ve bizleri üzmüştür.
Almanyanın alman siyasetçilerin her fırsatta Türkleri dışlaması,ret etmesi beklenen ve bilinen bir durumdur.
Vatandaş olsammı diye bazan düşünüyorum.Şu an ise vatandaş olup ırkçı bir parti olan afd’ye oy vermeyi istiyorum.Sebebi ise ırkçı görünmeyen ırkçı partilerin ilk fırsatta Türklüğü Türkleri hedef almasıdır.
Beni bu notaya getiren alman siyasetçilerdir.Ayrımcılık avrupa ırkçılığına dönüşmüş ve Türkler dışlanmaktadır Avusturyanın ırkçı tutumları göz ardı edilmektedir.Bu yüzdende tepki olarak yalnız almanya için değil Avrupa içinde alternatif almanya partisini öneriyorum hayırlı olsun.
Yenilgimiz yeşil sahada kalmıştır.
İlk defa kaybetmiyoruz ama her fırsatta Türk düşmanlığı yapan alman siyasetçilerin ırkçı partilerden farkı yoktur.Türk’üm öylede kalacağım.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.
YORUMLAR
Alman vatandaşı olmakla Türk olmak hakkınız kaybolmuyor.O başkalarına tanındığı gibi size de tanınan bir hak.Basit şeylerden galeyana gelip elinizdeki fırsatları kaçırmayın.Kimsenin düşüncesi sizin hayatınıza yön veremez.Çift vatandaş olup iki vatandaşlığın semeresinden yararlanın.Kimsenin kimseye faydası yok bu devirde.Sağlıcakla.Saygıyla.