- 203 Okunma
- 2 Yorum
- 12 Beğeni
HAYAT BUGÜNDÜR
"Hayat bir gündür, o da bugündür."
Aklımız dün de kalır, hayallerimiz, umutlarımız yarına programlıdır.
Bugünü, dün dağıttıklarımızı toplamakla ve yarına dair planlar yapmakla geçiririz.
Hiçbir zaman bugünü, bugün olarak yaşayamayız. Bugün, dün olduktan sonra başlar pişmanlıklarımız.
Elimizdeki zamanı yarın olmadan yaşamak, yarın olmadan kıymetini bilmek lâzım.
Bugün ve içindeki herşey bizimdir, bizimledir.
Yarın sağlığımızı, en sevdiklerimizi, bütün varlığımızı, hatta kendi canımızı kaybedebiliriz.
Her gece uğruna hayaller kurup, umutlar beslediğimiz yarına kavuşmanın heyecanıyla uyur ve yine bugüne uyanırız.
Dün değil, yarın değil, hayat sadece bugündür.
Her gününüz, en güzel gününüz olsun İnşâllâh.
Nûriye Akyol Görsel/Bugün
YORUMLAR
Düşünceleriniz ne kadar da derin ve anlamlı! Aklımızın dün de kalması ve hayallerimizin yarına programlanması gerçekten de bugünü yaşama sanatını unutturuyor bize. Geçmişin pişmanlıkları ve geleceğin belirsizlikleri arasında kaybolurken, elimizdeki anın değerini fark edemiyoruz.
Bugünü yaşamak, aslında hayatın en büyük sırrı ve en değerli hazinesi. Geçmişten ders alıp, geleceğe umutla bakarken, şimdiki anın tadını çıkarmak gerekiyor. Çünkü gerçekten de yarın ne olacağını bilemiyoruz; belki sağlığımızı, sevdiklerimizi, hatta kendi varlığımızı kaybedebiliriz. Her sabah uyandığımızda bugüne uyanıyoruz, bu yüzden bugünün kıymetini bilmek en önemlisi.
Hayallerimizi ve umutlarımızı geleceğe saklarken, bugünümüzü es geçmemeliyiz. Her anın değerini bilmek ve yaşamı dolu dolu yaşamak dileğiyle.
Maşallah üstadem, çok harika bir eser olmuş,
Yüreğine sağlık, her dem huzurla, umut dolu,güzel günlerimizi
Rabbimden dilerim, sevgiyle, barışla,selametle.
Nûriye Hsbk Akyl
Okuyan ve yorumuyla sayfamı şenlendiren asil yüreğinize sağlık.
Umutlarımız insanlık için çiçek açsın İnşâllah.
Daimî saygılarımla
En güzele emanet olun efendim.
Amin .
Geçmişin pişmanlığı, geleceğin kaygısıyla bugününü dün edermiş insan yarını görmeden.
Yüreğine sağlık ablacım
Hep duamdır an'ın kıymetini bilenlerden eylesin Rabbim ki elden gidince ah-u vah etmeyelim.
Allah'a emanet olasın💐
Nûriye Hsbk Akyl
Dileriz ki: Hesaba tâbi olacak her günümüzü en az hasarla atlatmayı nasip etsin yüce Mevlâ'm.
Güzel gönlünüze,,nice güzellikler bahşeylesin Yaradan.
Sevgilerimle.