- 153 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
SESSİZ VE KİMSESİZ
Zûleyha Yusuf’u için kör kuyuya girdi. Ve aslında Yusuf’u yanmasın diye kendini aşkın ateşiyle yakan da Zûleyha idi...
Oysa, Allah için ne de güzel sevmişti. Ama Allah için sevmiş olması bile Zûleyha’nın Yusuf’u için yanmasına mani değildi. Dünya penceresiydi oysa Yusuf’a bakan o gözleri. Ağlamaktan pınarları kurudu. Susuz kurak çöllere döndü. Zaten kör bir kuyunun en dibinde sessiz ve kimsesizdi. Herşey Yusuf üzülmesin diyeydi. Onun aşkıyla yanmakta ağlamakta kör kuyulara düşmekte Allah için sevmiş olmak kadar ibadetti.
Sonuç mu ne oldu?
Sonuç. Bu köhne dünyada cehennemi yaşadı.
Ve Zûleyha,
Yusuf’una hiç kavuşamadı.
YORUMLAR
kapıları kapatıp kilitlettiren züleyha değil mi!
ve iftira atan züleyha değil mi!
ya kundakta ki bebek dile gelmeseydi!
züleyha nefsi bir köledir uyandığı yerde
Believe_TülAySLAN tarafından 2.7.2024 12:03:26 zamanında düzenlenmiştir.
HAYAL~GERÇEK
Hangi açıdan bakarsan bak.
Hangi bilgi ile söylersen söyle.
Hangi kalem ile yazdığın dahi önemini yitirir bende.
Çünkü "O" dur ve herseyiyle ondandır bu gönül ateşimin hikayesi.
O yüzden yanmayan bilemez benim kor alevlerde yoğrulmuş kavrulmuş kılıcımın keskinliğini.
Ve alamaz da hiç bir kalem kılıcımın yerini !
Zira her şiir bin anlam içersede, her söz farklı düşündürsede, her bakış dünya penceresidir neticede.
İşte bendeki "O" , gönül bahçemin dergahının sahibidir. Beni yakar da bu dünyamın penceresindekı yusuf, züleyhanın nasıl yandığını bilmeyen seni buz eder.
Teşekkürler. 💐