- 116 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÜLKEMİZDE SORUNLAR.
ÜLKEMİZDE SORUNLAR.
Radyo Televizyon Üst Kurumu.
Bütün bu olumsuzluklara, eli kolu bağlı olarak seyirci kalıyor bu kurum. Çünkü kurumun aldığı önlemler ve yaptıkları hükümet tarafından engelleniyor.
Örneğin; ilgili kurumlar, Radyon Televizyon Üst Kurulu’nun erotik yayın yapan şifreli kanallarla ilgili kararını, “Şifreli ve kamunun genelinin izlemediği kanallarla ilgili olması nedeniyle tartışmalı olduğunu” ileri sürerse, bu ülkede manevi terbiye noksanlığı artar.
Ülkemizdeki anarşi, hırsızlık ve kapkaç olaylarının temel nedenlerinin başında ise; göç, yoksulluk, gelir dağılımı bozukluğu, eğitim eksikliği ve parçalanmış aileler sorunu gelmektedir.
Ancak bütün bunların anarşi, hırsızlık ve kapkaç felaketi olarak topluma geri dönmesinin nedenlerinden biri de, manevi terbiye noksanlığıdır.
Bugün ülkemizde cahillik, eğitimsizlik ve yoksulluğun doğurduğu ruhlardaki anarşinin dışa taşması, ahlak ve terbiye noksanlığından ileri gelmektedir.
Peki, anarşi, hırsızlık ve kapkaç olaylarını önlemek için, ülkemizde polisiye tedbirler alınmıyor mu? Elbette ki alınıyor.
Fakat tehlikenin boyutları o kadar dehşet verici ki, sadece ceza yasalarıyla ve polisiye tedbirlerle bu olayları önlemek mümkün olmuyor.
Emniyet güçleri; yankesicilik, dolandırıcılık ve kapkaç olaylarına karşı alınacak önlemleri sıralayarak vatandaşa nasihat ederek, bu işi önlemeye çalışıyor.
Bu da yeterli değil.
Ülkedeki kaygı verici bu üzücü olayların azaltılması ve önlenmesi için, ceza yasaları ve polisiye tedbirlerle birlikte, manevi terbiye noksanlığının giderilmesi gerekir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.