- 114 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İslam zıtlar arasında bağlar kurdu çünkü...
İslam zıtlar arasında bağlar kurdu çünkü...
Zengin-Fakir arasında Rahmani bir bağdır zekat sadaka...
İslam zıtlar arasında bağlar kurdu çünkü...Zıtlar arasında Rahmana asilik yok.Rahman zıtları kendine görevli kıldı.sınıflar arasında rahmet yoksa orad İslam yoktur...hint beyni dört sınıf kıldı insanı kıl sakınca yok ama Rahmani bağ da oluştur.Ordu güvenliğini sağlasın insanın ruhban sınıfı maneviyatının güvenliğini sağlasın.Rahmani görevler yüklensin sömürmesin şeytani görevleri seçmesin sınıflar...
Şeytan da rahmani görevli melek de...Kahırda-lütof da Allah bilinsin esma bilinsin sünnetullah bilinsin diye var edilmişler ama iki dal farklı zıtlık dediğimiz de bu fark...amaçta farklılık yok...
Zıtların zıtlıkları da sınırlı amaçda zıtlık yok...şeytan da melek de Allah bilinsin amaçlı ülkülü bilinçli İradede ilahi iradeden kopuş mümkün değil"b en dilemedikçe siz dileyemezsiniz" dedi Kur2anda Allah
Zıtların ortak noktaları var gece ve gündüz aynı mekandadır...ama aynı zamanda değil biz zamanda oluşmayan bu örtüşmezliğe zıtlık demişiz...bir bütün olduğu yerler var zıtların...Şeytan hz peygamberimizi ziyarete geldi...
Gece-gündüz zıt zıtlığı dünyanın yuvarlaklığı ve güneşin etkisiyle alakalı yanı külli iradeye bağlı külli iradenin emrinde şeytan ihlaslıya zarar veremez...dedi Kur’an...Kabil-habil zıt ama kardeşler hz Ademle bağları var.başı bağsız köpek değil zıtlar...
Zıtlar arasında rahmanı bağlar kurmak olsun amacın...Elktirik ve güneş enerjisi ve diğer enerjiler sayesinde gece aydınlatıldı zaten ay-yıldız aydınlatıyordu...ay yıldız koydu teknoloji geceye...Zıtlar arasına rahmani bağ ördü teknoloji
Zıtlar arasında rahmanı bağlar kurmak olsun amacın..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.