- 125 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Ayet mi üstün deney mi ...deney
Ayet mi üstün deney mi ...deney
Ayet mi üstün deney mi ...deney neden ayete Allahın verdiği manayı vermek çok zor...Deney ise sünnetullahtır ...esmaya asilikten beridir...Mezhepler esmaya asiliklerle dolu bir İslam üretmişler...Allah da kahretmiş ASA yı musaya değil firavuna vermiş...Firavundan da almış gerçek musaya vermiş ASA teknoloji ilmidir nuha da teknoloji ilminden büyük pay verilmiş...Ateşe "berden" demiş Allah demek ateşi kontorol teknoloji ile mümkün ve nemrudu sinekle öldürdü biyolojik silahlarbulmalıyız nemrutlarımızı öldürmek için...İranın bir silahı İsraile zarar veremedi...demir kubbe sahibiyle savaşılmaz ...demeliyiz...ekonomik zararlar hedeflemeliyiz sadece yaptırımlar boykotlar...
Ayet mi üstün deney mi ...deney
Devlet der ki iznim olmayan cimalar zinadır...Allah şifana zararlı cimalar da zinadır...esmama asilik varsa o cima zinadır yani yasağımdır...devlet beni tanı ister ama Allah beni ulula cimanla da ve kendine zarar verme partnerine de...Çünkü onu da ben yarattım...sahip tek benim...
Deney tecrübe sünnetullahla esma ile bağ kurma işidir."Same" tektir...hz İsa da samettir ...deme...demeli kiliseye...Vücutta da vahdet var ama iki vücut kıymette denktir deme.Muhtacın vücudu ile SAMEDİN vücudu denk değildir ama bağımsız da değil.NURUNDAN YARATTI...bağımsız olmama iki farklı vücudu gece-gündüz farklı biri dünyanın güneşli hali diğeri güneşsiz Yaratılan farklı denk olmayan bir vücut ama eksik vücut ekmel vücut...farklı da olsa bir vahdet oluşturur...bu şirket oluşturma değildir ama yok ol dese mahvalur ol dem heman dedi Süleyman çelebi...Yok olan vücut yok olmayan vücut...halden hale girdi aynı vücut da deme..."hint felsefesi bunu dedi..."tanrı hayvan şeklinde yer yüzüne indi"...Başka vücutlar yaratan vücut var...de.bu da ilgi şeklidir ve şirk de değildir vahdettir...İlah -kul ikili değil...de "ben senim sen bensin ...deme farklı ilgi ile vahdet var...
Ayet mi üstün deney mi ...deney
Ayet ile samed- muhtaç ilişkisi ilgisi yanlış anlaşılır mı anlaşılır...şirk de bir vahdettir...vahdet-i vücut şarttır ama şirk oluşturan vahdet ilgi ilişki verme vahdet verirken...Yaratılan ilgilisidir ilahın de vahdetbu...denk eğil ne vücutta ne esmada...farklılar bir de cem olur...Rahmanda kahhar-latif esmaları cemdir...Mezhep imamları ve tarikat şeyhleri ayeteri kendileri konuşturmuş...kilise de havra da böyle saptı...
Ayet mi üstün deney mi ...deney
Deney yanıla yanıla doğruyu aramaktır...ayet delll kılınıp doğrunun aranmasının durdurulmasına sebeptir...Kilise ve İslam hukuku yanlışlarını kabulleniyor mu HAYIR oysa esmada sünnetullahta deneyde gizli doğru hak...
Ayet kıymette deneyin altına nasıl mı dşer ...ayeti esbab-ı nüzulünden koparırsan sınırsızlaştırırsan yani genellersen veya budarsan...cımbızlarsan...esmaya düşmanlaştırırsan...Miras ayeti hz Cabir zlü aileler içindir...Gennellemişler...haktan koparmışlar adaleye düşman etmişler...deney bunu bir kere yapsa hemen tevbe eder...adalete dostluğu seçer...Miras emeğin kadardır katkın kadardır...Adalet bunu gerektirir...Mirasın sahibine emeği olmayana miras haramdır der adalet...işe göre emeğe göre ücret yani.miras sahibine zararı olan erkek evlada 2 pay faydası olan kız evlada da mı 1 pay...ha ha ha...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.