- 120 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
YILMAZ ÖZDİL
Ne hazindir milletin Hakikatlerini dile getiren biz yazarı millete hedef göstermek. Üstelik yazarın tanımlamalarını alet ederek. “Bidon kafalı” tanımlaması bir Hakikattir. Muhalefetin bu tanımlamayı utanç verici bulması kendi aşağılık kompleksidir. “Bir kereden bir şey olmaz” diye çocuklara tecavüze gözyuman bidon kafalı bakana mı sahip çıkıyorsunuz. Anlatın anlayalım. Ya da terör örgütü lideri fetöş e bir tv kanalında bidon kafalı bir meclis başkanının “mübarek adamdır böyle mübarek adamlara iftira atarsanız Allah sizi helak eder” diyen kendi liderine bile Saros tezgahında “yok mu kırsal çıplak” diyecek kadar alçalan bir alçağı mı savunacaksınız. Mavi vatan kavramını Karadeniz münhasır ekonomik bölgesinde hayata geçiren Ege ve Akdeniz için çalışma sürdürürken deniz kuvvetlerine tasfiye edecek darbeleri başlatan bidon kafalıları mı savunacaksınız.
Kimsiniz siz.? Bütün varlıklarını iktidarın kapı köpeği olmaktan öteye gidememiş yandaş yalaka medyasına şirin görünmek için kolları sıvayan yandaş muhalefet mi? Yoksa bir sonraki seçimde iktidar olma çabasında bir muhalafet mi? Bu ucube yapının köpekliğini yapan yandaş yalaka medya fetönün mezardakilere bile oy kullandırdığı bir referandumun leş yiyicileri olarak tarihe geçmişken bidon kafalı tanımlaması olsa olsa iltifat olur. Muhalefet liderine Halkının sesi olmuş bir yazara maksadı aşacağı gün gibi ortada cümleleri kim kurdurduysa iki defa düşünsün.
Bu aziz milletin, şehit kanları ile kurulmuş Türkiye cumhuriyetinin ve onun en kutsal varlığı olan annesine küfür edenlerin vergi borçları silinirken muhalefet liderinin işi bu Hakikatleri cesurca yazan sadece cesurca değil canı pahasına tarihe not düşen Hakikat bekçisi bir gazeteci ile uğraşmak değildir. Hakkını teslim etmektir. İktidarın bidon kafalı olmayan bir tane bile yazarı varsa beri gelsin. Gitsin Filistinden bir kare fotoğraf alsın gelsin. Bu milletin Anadolu ajansından değil, kendi çabalarıyla kendi plutzer ödülleri için bir kare fotoğraf. Kabe de ecdat kalesini ve mimar Sinan ın eserlerini satmış aşağılık bir basından Allah rızası için Filistinden bir haber beklemek…. Bidon kafalıymış hakaret… iblis deselerdi bilge melek diye iltifat kabul edenlere de bak sen…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.