yazı
on yıl sonra kendimi sazlıkta helikopter böceği olarak görüyorum, nasıl gocunurum gölden. daha ebruli şeyler de söylemiş olmalı, masayı siliyordum. birazdan civardaki ses dişsiz ağza, bakış katarakt göze oturacaktır. hep böyle değil midir.
patates soyuyorsun, öyle olmalı. hiç yoktan kederlenmemek için kesme tahtasından, ikinci çekmeceden bahsetmeyeceksin. yine denizden çekilmedim bu sabah. çınardan, ekmek almaya inen yokuştan tiksindim. hiçbir şey ürpermedi. solak yürüdüm. çalı topları, sabırsız ağıllarla yuvarlanmadım.
biliyor musun reyhan diye bir ot var, tam da bu yüzden şifalı bir taşa takılmalıydım.
YORUMLAR
Forumdaki birkaç paylaşım da eklense seyri daha güzel olurdu. Gule'ye katılıyorum yazının bir adı olsa idi iyiydi.
sine ezhar tarafından 19.6.2024 23:14:35 zamanında düzenlenmiştir.
sahra
forum haricinde ne zamandır bi şey yazmıyorsun ya, bildiri gelince gözlerime inanamadım. bulmuşken de yazim bi şeyler, geçenki gibi sonra bunu da silersin falan...
Başlık biraz yavan mı kaldı dersin sahra? Kara tahtaya tebeşirle bi şeyler yazmak istemişsin sanki ama son anda vazgeçip yarı yoldan dönmüşsün gibi...kısa ama derinlikli bir yazı.
"birazdan civardaki ses dişsiz ağza, bakış katarakt göze oturacaktır."
...
"çınardan, ekmek almaya inen yokuştan tiksindim."
tasvirleri çok güzel...
senin ağzımıza bir parmak bal çalan bu sözlerini seviyorum.