- 180 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KURBAN BAYRAMINIZ ve BABALAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN
Bu yıl, dayanışma ve yardımlaşmanın en üst seviyeye ulaştığı; birlik ve beraberliğimizin güçlendiği Mübarek Kurban Bayramı’nı karşılamanın heyecanını ve Babalar Günü’nü bir arada kutlamanın mutluluğunu yaşıyor ve bu iki güzel günü aynı gün idrak ediyoruz.
Hem sevdiklerimizle bayram coşkusunu paylaşacak hem de babalarımızın bize olan sevgisini ve emeklerini bir kez daha hatırlayacağız.
Kurban Bayramı, bizlere sevginin, paylaşmanın ve yardımlaşmanın önemini bir kez daha hatırlatırken, Babalar Günü de babalarımızın fedakârlıklarını ve bize kattıkları değeri düşünmemiz için bir fırsat sunuyor.
Bu iki güzel günü bir arada kutlamak, toplumsal dayanışmamızı ve aile bağlarımızı daha da güçlendireceğinden eminim.
Milli ve dini bayramlarımızı birer fırsat olarak görerek, bayramların arttırdığı hoşgörü, yardımlaşma ve dayanışma duygularından yararlanarak bu kutlu günlerde birlik ve beraberliğimizi perçinlemeli, barış ve sevgi dolu günler geçirmek için elimizden geleni yapmalıyız.
Bayramlar, bizlere her daim ailemiz ve dostlarımızla bir araya gelerek paylaştığımız değerleri hatırlatmaktadır.
Hayat boyu varlıklarıyla bize güç veren, gölgesinde güvenle yaşadığımız, yüreklerinde taşıdıkları merhamet, iyilik, güzellik, sabır, adalet ve eşitlik gibi erdemlerle yolumuzu aydınlatan babalarımız hayat zenginliğimizdir.
Bizler, yaşam ormanlarımızın ulu çınarları olan babalarımızın haklarını ne yapsak ödeyemeyiz. Bu yüzden onları sadece bir gün değil her gün hatırlamalı, ihtiyaçlarını gözetmeli, gönüllerini almalı ve değerli olduklarını hissettirmeliyiz. Evlat olarak babalarımıza vereceğimiz en güzel hediye vatana, millete hayırlı evlatlar olmaktır.
Karşılıksız sevgileri ve fedakârlıklarıyla minnet borcumuzu asla ödeyemeyeceğimiz babalarımızı daima sevgi ve saygıyla hatırlıyoruz.
Bayramların neşesini ve Babalar Günü’nün özel anlamını bir arada yaşarken, birlikte olmanın ve paylaşmanın güzelliğini kalplerimizde hissedelim.
Bu duygu ve düşüncelerim ile siz kıymetli babalara sağlık ve afiyet içerisinde hayırlı uzun ömürler diliyorum, Cenab-ı Allah sağlık, sıhhat içerisinde onlara güzel bir hayat versin.
Şehit babalarımıza minnet ve saygılarımı iletiyor ve tek ebeveyn olmakla iki katı iş, iki katı stres, iki katı gözyaşı ama aynı zamanda iki katı sarılma, iki katı sevgi, iki katı gurur yaşayan, evlatlarına hem analık, hem babalık yapan, cefakâr, fedakâr anneleri de kutluyorum…
Milletimizin ve bütün İslam âleminin Kurban Bayramı’nı kutluyor; sayfamda ki tüm babaların, baba adaylarının, torunlarına babalık yapan bütün dedelerin, nenelerin, eş dost, hısım akraba, sevenlerimin, sevdiklerimin, daima elimizden tutan tüm babalarımızın Babalar Günü’nü en içten dileklerimle kutluyor; başta kendi babam olmak üzere ebediyete intikal etmiş tüm babalarımızı rahmetle anıyorum…
Sevgi bestesinin notasını yüreğinizde hissedeceğiniz, ümitlerinizin dostluklarla pekişeceği, gülücüklerinizin hiç bitmeyeceği, sevgi dolu, bir güne sağlıkla, sevgiyle, muhabbetle, sevdiklerinizle başladığınız, bütün hayallerinizin gerçeğe dönüştüğü, güzel bir gün olsun inşallah!..
Mutlu ve umutlu, acısız, gözyaşsız günler dilerim. Gönül soframdan gönül sofranıza muhabbet olsun…
Hoş kalın, hoşça kalın, sevgiyi unutmadan hep dostça kalın, bir gün, bir yerlerde görüşmek ümidiyle…
#öskurşun#
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.