- 118 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HER ÇÖKÜŞ BİR DİRİLİŞİN HABERCİSİDİR
HER YIKILIŞ BİR DİRİLİŞİN HABERCİSİDİR
Gazzeye her baktığımda;
Derin bir teessür
Derin bir yıkılmışlık
Derin Bir çaresizlik
Derin bir şaşkınlık görüyorum.. dünyanın bütün romancıları bütün senaristleri bu yaşananları izah edemez..
Hadi bir söz var ya doluya koydum olmuyor boşa sardım olmuyor.
Yaşananları anlamlandıramıyorum
Aklım ve zihnim adeta bir kara deliğe tutulmuş gibi hissediyorum.
Kimi zaman izlemekten yorulduğun için haberleri kapatıyorum duymazdan geleyim.diye
Her gün izlediğimizde duyarsızlaşıp alışıyoruz izlemediğimizde yapılanlardan haberdar olamıyoruz Yarabbi bu lanet çemberinden nasıl kurtulacağız?
Kendi vicdanıma dönüyorum Ne yapabilirim diye.
Acaba akan bir damla kana mani olabilir miyim?
Akan bir damla gözyaşını engelleyebilir miyim acaba karnı doymayan bir çocuğun sofrasına bir yemek gönderebilir miyim
Yaapacağım Çok bir şey olmadığını görerek tekrar çaresizliğime dönüyorum.
Allah’ım nasıl bir zamana denk geldik nasıl bir çağın içindeyiz. Bırakın 8 milyar insanı bir buçuk milyar müslüman bu kadar ruhsuz bu kadar kaygısız olabilir mi ?
Ve bu zulüm hiç bitmiyor bu tiyatro her gün oynamaya devam ediyor..
Yarın ne olacağını bilmiyoruz. perşembenin gelişi çarşambadan bellidir..
Tüm karanlığın ortasında içimde bir ümit beliriyor.
Zaman bu kadar çukurluğu kaldıramaz.
Karanlığın şiddetine kadar yoğunsa Şafak o kadar yakındır .
Dünyada karanlığın şiddetinin bu kadar kesif olduğu bir dönem var mıdır bilmiyorum.
Buradan bir şey doğacak biliyorum. Her şeyi başlatan bir şey..
Allah belki de acizliğimizi çaresizliğimizi korkaklığımızı her gün iliklerimize kadar hissedelim diye bize mühlet veriyor olabilir.
Şundan eminim ki yeni dünyanın çekim merkezi Gazze olacaktır.
Yeni dünyanın inşa merkezi Gazze olacaktır.
Kalplerin dirilişi burada başlayacaktır
Büyük hesaplaşmaların sahnesi Gazi olacaktır
Ben bunu ruhumun derinliklerinde hissedebiliyorum Çünkü her yıkılış bir dirilişin habercisidir.
Her ölüm yeni bir doğum demektir.
İlahi Adalet yakındır.
Bizler ne kadar duyarsız ve ruhsuz kalsak da Allah buradan bir galibiyet bir zafer bir Diriliş çıkaracaktır.
Yaradan vaadinden asla dönmez.
Ancak biz bu imtihanı kaybetmiş olacağız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.