Yardım Edin Meee!
Meee! Bu ne telaş ya, hiç bir şey anlamıyorum, meeeee!
Neden itiş tıkış tıkıyorlar bizi bu kamyonlara? Aaaay, belim! Değneğini uzak tutsana benden be adam. meeee!
Ayyy! Bacağım burkuldu. Biraz bekle be! Bak sen, ya ne vuruyorsun öyle. insancık? Senin gibi canlıyım ben de, meeeee!
Anladın mı, vurma değnekle. Dilini bilmiyorum diye eziyet mi etmen lazım, hııı? Meeeeeeeee!
Ah, yine sıkıştırdılar bizi şu daracık yere, aaah boynum! Duymuyor musunuz? Burada bağırıp duruyoruz hepimiz. Meeee, ayyy!
Nefes alamıyorum. Ay başım sıkıştı, boynum... Yahu itekleyip durmasana be koyun... Ay! Ah, ne yapsam acaba? Diğer koyunların sırtına mı çıksam. Aaay! Ne zaman çıkaracaklar bu cendereden... Ah, boynum, meeeee...
Bacaklarım ağrıyor. Ayakta duramayacağım daha fazla, meeeeee. Kaburgalarım mı kırıldı ne, nefesim kesiliyor. Kalbim çarpıyor aaay!
Bu nasıl bir işkence, anneeee! Neden sarsılıyoruz bunca, he? Aaaay! Altımdakinden ses çıkmıyor. Nefes alamadı da öldü mü ne, meeeeeee.
Duyuyor musunuz beni? Yardım edin, meee...
Şimdi ne yapacaklar acaba? Bu ne telaş off! Nereye çekiştiriyorsunuz böyle? Hiçbirşey anlamıyorum...
Meeee yürüyemiyorum. Bacaklarım tutmuyor, aaay! Ya bu adamlar görmüyor mu yürüyemediğimi? Hem sağımı solumu kırıp burkuyorlar hem de “hade hade!” diye sürüklüyorlar habire. Yahu insaf be...
Aaaay boynum! Ulan, yetmiyor mu boynumu sıkı sıkı bağladığınız. Bir de çekiştirip duruyorsunuz... Aaay kuyruğumu bırak lan! Meeeeeee!
Ah, takatım yok artık. Susadım. Su verin meeeee!
Yok, oralı olan yok. Meeeeeeeeeeeeee!
Sağımda solumda dolanan adamlar da kim? Ne oluyor, bunlar niye neşeli bu kadar, aç ve susuzken ben... Az önce onca dövdüler, hırpaladılar; az kalsın boğuyorlardı üstelik... Şimdi de bu hengamede gülüyorlar, niye ki?
Burası neresi ya? O ne, o ellerdeki şeyler? Hiç hoşuma gitmedi şekilleri... Adamların sopaları gibi acıtan bir şeylere benziyor. Üstelik parlak şeyler...
Bana niye bakıp duruyorlar ki? Meeeeee!
Su verin, n’olur, suuuu!
Yok, su vermiyorlar. Kesin, anlamak istemiyrlar beni! Gerçi ben de şunları ne tanıyorum ne de anlıyorum. Anneeeeee!
Bak sen! Şimdi de elleriyle sağımı solumu elliyor yine. Sever gibi mi, yooo! Sadist mi bunlar ne? Bırak lan, kuyruğumu hergele, bırak meeee!
Bi de gülüşüyorlar utanmadan. Dediklerinizi anlamıyorum, meeeeeee.
Etrafımda bu dolanmalarının anlamı ne acaba? Meeee, suuuuuu!
Neden hala o elindekileri birbirine sürtüp duruyor şu sakallı?
Meeee! Kardeşlerim nerede? Arkadaşlarım... Yardım edin, meeeee!
Aha! Daha da adamlar geliyor...
Hı, iy be ! Nihayet çözüyorlar boynumdaki urganı. Oh be! De hadi bırakın beni lan mee! Kendim gider bulurum suyumu, otumu, lütfen ama, meeeeeee.
Yok, bırakmıyorlar. Ne su veriyorlar, ne de dinliyorlar beni. Daha da sıkı tutuyorlar boynumu, ay... Yavaş olun bee, meeeeee! Nereye yahu?
Dursana bi ya, meeeeeee!
Ya ne sıkıyorsunuz? Nefesim... Canımı acıtmayın, diyorum, meeeeeeee!
Lütfen bırakın bacaklarımı?
Aaay, belim, aaay başım, aaay çenem, aaay boynum, aaaayyyy!
Mee e e e e e e e e e!
Not: Bayramsız biri olarak, bayramını kutluyorum!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.