- 150 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Korku Tüneli 4 Serisi Çıktı
"Korku Tüneli" dördüncü serisiyle tüyler ürpertici hikayeleri barındırıyor. Kitabımız baskıdan çıkmış olup, bayram sonrası "kitap satış mağazaları" ve raflarda yerini alacaktır. 12 yazarımızın ortak çalışmasından oluşan bu eser; daha çok polisiye romanı seven okurların mizahına uygun bir şekilde yazılmış ve değerli hocalarımızın da kıymetli dokunuşlarıyla özel olarak tasarlanmıştır.
Heyecanınıza heyecan dolu anlar katmak için bu eserden faydalanmanız gerekir. Üstelik cazip fiyatlarla satışa sunulacak bu kıymetli eseri istediğiniz yerden kolaylıkla ulaşabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Keyifli okumalar dilerim.
Mutlu bayramlar.
YORUMLAR
Okan Akıllı
Bu kitabı 12 kişi yazdık ama henüz kitap elime ulaşmadığı için bütün yazılara vakıf değilim. Ama bayram sonrası kitabı komple inceledikten sonra size gerekli izahı net biçimde geri dönüş sağlayacağım.
Yayınevi kadrosunda çok güçlü stratejili yazarlar mevcut. Fakat her birinin birbirinden farklı alanlarda uzman olduğu biliniyor. Bu nedenle kitabı incelemeden size eksik bilgi vermek istemiyorum. Bayram sonrası size kesin olarak dönüş yapacağım.
Bayramınız mübarek olsun, hayırlı bayramlar dilerim... Hoşça kalın.