- 111 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
El_Hakim esmasının sebeb olduğu şeyler
El_Hakim esmasının sebeb olduğu şeyler
Hikmetli yol izlersen mutlu olursun...Arablar nüklerli bir güç olan İsraille kavgaya tutuşursa mutsuz olurlar...ama hiristiyan dünyasını İsraile karşı kışkırtabilirler yani adl sıfatına asi olmamış olurlar İsrailin düşmanlarını artırırlarsa hele nüklerli bir hiristiyan ülkesini yanlarına çekerlerse hem mutlu olurlar hem Galb olurlar...işte hikmet esmasına asi olmadan galibiyet veya mutluluk elde edilir...yani iyi taktik El -Hakime asilikten kurtarıcıdır...
Yeni bir iş tasarlarken el-Hakim esmasını çokça an yani Hakim olan Allah bizi tasarlarken akıl vermiş gözümüzü yerli yerine koymuşsa yeni iş tasarlarken araştır çok araştır ileride başına sıkıntı çıkmamalı...
Hikmetin yoksa yeni iş tasarlama önce araştır dene ileride sorunlar oluşmasın diye denedikçe dene...son şekli ver Allah hikmet sahibidir değilse gözümüzü böylesine en uygun yere yerleştirir miydi...işte tasarımı emsalsiz...Kartala sağlam gaga vermiş parçalasın avını diye müşrike de nükler vermiş teknolojiye gerekli önem vermeyenlerin dünyasını cehennem etsin diye...Hikmetsiz olanın dünyası cehennem olur isterse hz Adem kadar secdeli olsun Kabiller var Habilleri avlamak için ...serçe uçmayı ekmelleştirir şahin saldırdıkça
"Her işi hikmetli, her şeyi hikmetle yaratan" anlamına gelen El Hakim Esmaül Hüsnası’’bana asi olma araştır en ehven çözümü bul Gazze konusunda….her konuda da ... der Arap ülkelerine...Birlik olmaları yetmez İsrail gibi ABD yi kapsınlar ABD nin yarısı İsraili sevmez çünkü...
Öyle Hakîmsin ki,Allahım
hiçbir varlık şu âleme boşu boşuna gelemez.İnsan imtihan için geldi imtihanı başaran cennete gidecek
Kalibimizi aç,hikmetinin nuru ile rızıklandır bizi Allahım
Binbir hikmetle donattın,hikmetine uygun hareket ettir bizi Allahım
Leylek avladığı yılanı düşürse leyleğe salak de ama olaya hikmetsiz deme denilmiş ki bir serçeyi şahin kapmış yuvada iki yavru annesiz kalmış...Ağzındaki yılanı tam yuvaya düşürmüş leylek kardeş...leylek kardeşin yavrularu aç kalmış serçe yavruları doyurmuşlar karınlarını...İşte hikmetsiz değil avcının avını kaçırması da kaçırmaması da...Osmanlıya düşmanlarının Çanakkalede saldırması da...kimyasal üretir üretmez cesaete gelip saldırmışlar...Nükler üretir üretmez de saldırdılar işte Gazzede...Ve İRANI şia adına ehl-i sünnete saldırttılar...Irakta suriyede...ama İrana yaptırımlardan da vaz geçmediler...İran-rusya yaptırımlarla fakirleşecek ve iç savaşa gebe olacaklar...bizim ülkemizde ise ihtilaller bitmek bilmedi...
Savunma sanayinde geri olmanın bedelidir bu ihtilaller...çünkü adl sıfatına asiliktir savunma sanayiinde geri kalış...
El_Hakim esmasının sebeb olduğu şeyler
Ehven-i şer kuralı Hakim sıfatının sebeb olduğu bir fıkıh kuralıdır ayetlerin neshi de...Pilaj kıyafetiyle çarşıda gezilmez...el-Hakime asilik bu...olaylardan ders çıkartmamak bu...
Mirasda erkek evlat kız evlat ayırımı eski insanlar için söz konusu değildi...erkek evlat kız kardeşlerinin namusunu korumak uğruna namus cinayeti işlerdi...bu gibi görevlerden dolayı mirasta faklılık vardı...Farklılık adl esmasının ürünüdür...Mirasda erkek evlada kız evladı koruma kollama sigortacılık görevi yapma görevleri yaygındı ama şartlar değişti artık mirasda eşitlik elzemdir ve ilgili ayet ie nesh edilmiştir çünkü adalete asilik var esma ayeti nesh yetkisine sebeptir...sahibtir...adl sıfatına asilik şimdiki erkek kardeşleri ödüllendirmek ödüllendirilecek hiç bir özelliğikalmadı erkek kardeşlerin...zani içkici kumarbaz oldu erkek kardeşler çünkü…
El_Hakim esmasının sebeb olduğu şeyler
Gözümüz en olması gereken yerde gökler intizamlı yani bu varlıkta "el-Hakim var..."
Yeni bir işe mi başlayacaksın tasarımını çiz...devlet kalkınma planına benzer plan oluştur...merdiven merdiven ilerle ...Tasarım yaparken araştır dene hikmet sahibi ol değilse başını taşlara vurursun"akşam yediğin hurmalar …"diye başlayan bir sözümüz var ve yine "yeme dedim cafer yedin cafer işte al cafer"...
Yazdan şikayetçiyiz bu sıcaklara olmasa karpuzlar büyümez üzümler yetişmez hikmet sahibi olan yaza asi olmaz..
Savaştan şekvadayız..nüklerin olmazsa al işte cafer...adalete asisin düşmanının bir nükleri varsa senin iki olmalıydı...Allah zulmetmez kul kendine zulmeder "senin sana yaptığını kimse yapmaz"ne güzel söz…
"Ne şiş yansın ne kebaba"dersen aç kalırsın...Ustalık gerekli ama aç da kalma usta değilsen...
El_Hakim esmasının sebeb olduğu şeyler
Abes bir şey yok intizam var bu varlıkta yani bu varlıkta "el-hakim var...hikmete asilik bizde...Milli eğitimiz ne milli ne dini...ne de eğitim...asi bir nesil yetiştirdik...30 000 tl aylıkla ben çalışmam diyen bir nesil Afganlı Suriyeli her işi kapıyor ama...ey şımarık nesil...Hikmete akla asi nesil...
El_Hakim esmasının sebeb olduğu şeyler de saymakla bitmez bir kaç tanesine değindim işte ancak
Sa’ye sarıl Hikmete ram ol yol varsa budur bilmiyorum başka çıkar yol"demiş M..Akif.Kader külli iradenin işidir değişmez ve sünnetullah değişmez Hz Adem bile "yasak meyveye yakınlaşınca cezalandı Savunma sanayiine kıymet vermedik...Geçilmez dediğimiz Çanakkale geçildi...nüklere eriştiler yönetmeye başladılar...Savunma sanayi i demektir artık cihad çünkü ölmekle bir başarı elde edemiyoruz...Hikmete asi sünnetullaha asi esmalara asi olduk işte buydu "yasak meyveler"...bir işe başlarken araştırıcı ol istişare et...dene deneyenlere müracaat et...başına ayağına vurursun değilsw...Leyleğin ağzından yılanı düşürmesi serçe yavrularına yaradı...petrolümüz çalındı...zenginliklerimizi sattırmadılar eğer nüklerimiz olsa savunma sanayiimiz olsa buna cesaret edemezler...Rusyaya ancak yaptırım uygulaya bbildiler ...işte bu kadar yapabilirler ancak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.