- 184 Okunma
- 0 Yorum
- 4 Beğeni
Isıran Kalpler
“Bir şeyin olma ihtimali varsa o şey olur”.
Yukarda ki sözle gezintiye çıktım. Zaman ve mekan yok yürüdüğümüz yerde. Çiçekler koşup oynuyor bulutlar başlarında ki tatlı balonlardan likörlü akide şekerleri yapıp bebeklerin kalplerini besliyorlar. Ellerinde güneşte açtırdıkları gül biberonları var. Ah öyle güzel ki anlatmaya kalksam yüzlerce yıl geçmişe gidip uyuyup ölmem gerekecek. Orada ağaçlar taşıma aracı görevindeler. Yanaşıp ’’Bizi de gezdirir misin’’ lütfen diyoruz. Kocaman devasa gövdesiyle büyük bir kahkaha atıyor. O anda karnımız devasa büyüyor büyüyor. Sevgili kahkaha ağacı ’’ Hadi neden bekletiyorsunuz? Isıran kalpleri patlatın’’ diyor. Bizde patlatıyoruz içimizi ısıran kalpleri. Uuu ortalık bembeyaz kan gölüne bürünüyor. Herkes her şeyi bırakıp yanımıza geliyor. Ve hep bir ağızdan ’’ Yaşasın yaşasın yeniden doğdunuz’’ diyorlar. Kocaman gözlerim iyice büyüyor büyüyor içinden taptaze ben çıkıyorum. Ah vay canına iyi ki bu çiçekler beni ısırmışlar diyorum. Ortalık karnaval yerine dönüşüyor. Ardı ardına ısıran çiçekler havai fişeklerine dönüşüp başıma kocaman bir sonsuzluk tacı oluyorlar.
Yaşasın
Yaşasın
Yaşasın “Bir şeyin olma ihtimali varsa o şey olur”
Kalpler ısırdıklarında çiçeklere dönüşüyor.
Havai fişek görevleri için buna büküldüklerini fısıldıyor,
gözümden taptaze çıkan ben.
Devamı; Ağzımda ki salıncakta sallanan gülücük kuşlarımın
karınları acıktıkların da rötuşlenip sergilenecektir...
Sevgiler
2024/8 HazAna Karakterler:Hiçlik
Isıran Kalpler Yazısına Yorum Yap
"Isıran Kalpler" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.