- 139 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
BU HAYATI DOLU DOLU YAŞADIN MI ?
Hayatın karmaşıklığı ve farklı deneyimlerle dolu olması, birçok kişi için tanıdık bir duygu. Kaç kişi durup geriye baktığında "gerçekten dolu bir hayat yaşamışım" diyebilir ki? Belki de çoğumuzun hayatı, birbirinden alakasız girişimler, meslekler, şehirler ve memleketlerle doludur. Bu çeşitlilik, hayatımızı bazen karmaşık ve kaotik gösterebilir, ancak aynı zamanda zengin ve anlamlı kılar.
Hayatını senaryolaştırmak mümkün; her deneyim, her yeni başlangıç, her değişim bir hikayenin parçasıdır. Bu hikaye, zaman zaman tutarsız ve düzensiz görünse de, her bölümün kendi içinde anlamı ve değeri vardır. Bu karmaşayı basitçe "çok uzun yaşadım" diyerek özetlemek de mümkün. Ancak, bu çeşitlilik ve değişim, hayatın dinamik doğasını yansıtır.
Farklı yerlerde yaşamak, çeşitli mesleklerde çalışmak ve farklı deneyimler edinmek, kişiyi daha esnek, açık fikirli ve zengin bir perspektifle donatır. Bu bakış açısıyla, hayatın her anının, her deneyiminin değerini anlamak ve kabul etmek, yaşamın doluluğunu ve zenginliğini fark etmeyi sağlar.
Sonuçta, hayatın dolu dolu yaşanması, belirli bir düzene veya plana bağlı olmaktan ziyade, her anı anlamlı kılmak, her deneyimden öğrenmek ve her fırsatı değerlendirmekle ilgilidir. Belki de, gerçekten dolu bir hayat yaşamanın sırrı, hayatı olduğu gibi kabul etmek ve her anını sevinçle karşılamakta yatıyor. Ne dersiniz?
Selda İyiekmekci (Erdoğan)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.